erger dan deze heb ik ze niet hoor

volgens mij zet die de landing net inpeter5GTTurbo schreef:Wat ben je daar aan het doen ?
Vliegen.... ???
Ik maak meestal zelf de foto's, dus ik hoop maar dat dit de abnormaalste isTino schreef:Dat ken niet je abnormaalste foto zijn
Verhaaltje in de Autoweek niet gelezen?Leon schreef:volgens mij zet die de landing net inpeter5GTTurbo schreef:Wat ben je daar aan het doen ?
Vliegen.... ???
sjezus...Paul1916v schreef:[img]http://members.lycos.nl/pvrfotografie/i ... /haas1.jpg[/img]
erger dan deze heb ik ze niet hoor![]()
Zet de tv maar es op SBS nuHesselgouda schreef:Ik ontken alles....dukes of Hazard .....goe goe goe.... doe er verder het zwijgen toe
Nou snap ik ook waarom er zo weinig vrouwen hier aangemeld zijn.-Ray- schreef:t@ring verander ff de topictitel in: Lelijke Smoelenboek
ok,-Ray- schreef:en vanaf nu niet meer op de site komen
I'm in hot pursuit!!! goe goe goe.....Paul You DIPSTICK....Whe he hePaul1916v schreef:Zet de tv maar es op SBS nuHesselgouda schreef:Ik ontken alles....dukes of Hazard .....goe goe goe.... doe er verder het zwijgen toe
@ray: iedereen zoekt zn beste foto uit he
Even de foto's van de twingomeeting-BBQ erbij zoeken dan maar?Erik Olijnsma schreef:Ben blij dat mijn kop er nog niet instaat, dan ist geen leuk topic meer![]()
neuhPaul1916v schreef:Even de foto's van de twingomeeting-BBQ erbij zoeken dan maar?Erik Olijnsma schreef:Ben blij dat mijn kop er nog niet instaat, dan ist geen leuk topic meer![]()