heb het vrijdag al mogen aanschouwen en aanhoren...

Het geluid is gelukkig inmiddels iets minder dramatischPaul1916v schreef:dat zeker!
heb het vrijdag al mogen aanschouwen en aanhoren...
dennisvr schreef:ik weet nog wel iemand die het daar mee eens is
*grijnst naar Jacco*
misschien is dit wat,Jacco Twingi schreef:
Iemand enig idee of deze stoelen (van een RMC) makkelijk passend te krijgen zijn in een Twingo?
Ik ben mijn stoelen een beetje zat namelijk![]()
Geef es een hint?dennisvr schreef:ik weet nog wel iemand die het daar mee eens is
*grijnst naar Jacco*
Tuurlijk is Dennis ook liefRon(nie) schreef:uhhh jij??dennisvr schreef:ik weet nog wel iemand die het daar mee eens is
*grijnst naar Jacco*![]()
Gabri schreef:misschien is dit wat,Jacco Twingi schreef:
Iemand enig idee of deze stoelen (van een RMC) makkelijk passend te krijgen zijn in een Twingo?
Ik ben mijn stoelen een beetje zat namelijk![]()
![]()
http://www.marktplaats.nl/markt/autodiv ... it1%3DZoek
Ron(nie) schreef:Wat was je reden voor de verkoop?? Leaseauto??
Wat voor een wagen wil je hierna dan??
Edit: gefeliciteerd btw.
Cool, mijn broer heeft sinds afgelopen week een 206 sw als leasewagen, best leuke wagens om in te rijdenDJ-Jasper schreef:Ron(nie) schreef:Wat was je reden voor de verkoop?? Leaseauto??
Wat voor een wagen wil je hierna dan??
Edit: gefeliciteerd btw.
Bedankt Ron!
Waarschijnlijk lease auto, ben er nog niet helemaal uit! Kan namelijk ook gaan een chiptuned Seat Ibiza Cupra (ca. 200 pk) dus ik zit nog te twijfelen!!!
Boschmann schijnt wel goed te zijn.. kan een 6-kanaals van een maat overkopen dus dat doe ik waarschijnlijk wel... maar wrmErik Olijnsma schreef:mijn mening:
Ok maar de site van Boschmann is zeer profesioneel ze hebben ook auto's die mee doen aan wereldkampioenschappen..Erik Olijnsma schreef:boschmann is hetzelfde niveau als marquant, supertech, onkyo, et etc
maak hier je conclusie mee
Nou er staat nu een Kicker woofer te koop (15") daar heb ik wel interesse in..Erik Olijnsma schreef:een pro site zegt niets, autos die meedoen aan een contest al helemaal niet, vaak zit er apparatuur in van een ander merk, met hun label erop.
ga voor de ab merken, such as magnat, RF, etc etc. of ga in de A merken
Het gaat om deze woofer:Erik Olijnsma schreef:hangt van jouw budget af, maar ik zou een beste versterker kopen, 400-600 euro
uuhmm wat wil ik uitgeven..Erik Olijnsma schreef:wattage zegt helemaal niets.
Ik heb in de megane een set met echt een minimum aan wattages, en diegene die in mijn auto hebben kunnen luisteren, hadden het idee dat de achterbak volgestouwd was met audio.
dus nogmaals, wat wil je uitgeven?