Automaxx (vr)Eet topic
Die BBQ gaat op kolen. Maar ik neem wel een zak of 3 al mee we hebben hier in de buurt een supermarkt die de grote zakken in de aanbieding heeft deze week. En als dat echt te weinig is hebben we vast zo kolen bijgehaald op zaterdag.
-
Goed plan!-Ray- schreef:je vergeet de keren dat ik een 1-2tje heb gemaakt met Mrtn (Maarten) die dan met de koelwagen versch vleesch vor kwam rijden
ook op de dag zelf is goed te doen hoor. geld verzamelen, 5 eurootjes de man is wel te doen. je rijd naar harderwijk of een ander dorp dichtbij, slaat samen met een man of 8 een kar of 5 spullen in en je gaat weer terug. koelboxen mee en succes verzekerd.
klein beetje handige coordinatie vereist

Het is alleen de vraag of niet alles is uitverkocht idd...
veel voor weinag 
drank moet je gewoon zelf meenemen, tenzij je Douwe heet die een koelbox vol sterke drank meeneemt dat in 1 avond op moet. Heb nog nooit zo snel een fles dropshot leeg zien gaan
hik

drank moet je gewoon zelf meenemen, tenzij je Douwe heet die een koelbox vol sterke drank meeneemt dat in 1 avond op moet. Heb nog nooit zo snel een fles dropshot leeg zien gaan

hik
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
wat dat betreft: helaas is douwe al lange tijd niet meer online gesignaleerd 

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Gadver dat had ik net heel ver weggestopt in mijn geheugen!

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Nachtmerrie's!!
Enne hoe konden we dat nu vergeten na je verjaardag's kado
Kwam hem van de week weer tegen (de text) lag nog steeds dubble

Enne hoe konden we dat nu vergeten na je verjaardag's kado

Project: GTT Blue Sport
Vorig jaar hebben wij vlees gehaald bij een slager in Harderwijk. Hadden vantevoren onze bestelling doorgegeven en het stond elke dag netjes op tijd klaar. en als ie in de buurt was gaf hij het zelfs even af. Zal wel s kijken of ik t adres nog ergens kan vinden.
persoonlijk denk ik: drinken ieder voor zich en t eten op de bonnefooi ergens een dorp leeghalen.
-
- Contacteer:
juist~Haas~ schreef:persoonlijk denk ik: drinken ieder voor zich en t eten op de bonnefooi ergens een dorp leeghalen.

-
- Über-Spammer
en anders met een paar auto's een stad/dorp bezoekenJacco Twingi schreef:Ik wil het best nog navragen wat de bezorgkosten zijn voor BBQ vlees, maarja...
Verwacht er niet teveel van he, tis wel erg kort dag

-
- Contacteer:
Kaartje is al verkocht zie ik net...evo schreef:Nog iemand op zoek naar weekendkaarten?
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 56#1588056
Reageren is dus nie meer mogelijk!!
-
- Car: Clio IV 1.5dci Dyn.
Is er nog behoefte aan een electrische koelbox (of op gas)????? Is niet super groot maar iets groter dan een normale koebox.
Ah... zal denk ik zowieso wel meenemen
Ah... zal denk ik zowieso wel meenemen