Zal binnenkort wel even wat foto's maken. Maar wat rijd dat toch fijn

Voor de insiders, het is btw de oude RS van Toine.
zondag de idiale dag om Noord-Holland te verkennenMr Bullet (Sietze) schreef:
Binnenkort maar even een blokje om!
Ik had eerst niet in de gaten dat jij het wasToine schreef:En dat je er maar net zoveel plezier mee mag beleven als ik........
Ja grappig.......ook geen idee dat jij het was. Kun je de wagen in ieder geval nog blijven bewonderen binnen de club........Rémi clio ph3 schreef:Foeke, Veel plezier ermeeLijkt me vet om een RS te hebben!!
Ik had eerst niet in de gaten dat jij het wasToine schreef:En dat je er maar net zoveel plezier mee mag beleven als ik........, is het toch nog snel gegaan
Nee helaas zit het hele weekend op vlieland ga vanmiddag al weg.Gabri schreef:zondag de idiale dag om Noord-Holland te verkennenMr Bullet (Sietze) schreef:
Binnenkort maar even een blokje om!![]()
waar blijven de![]()
![]()
![]()
(weet ik waar ik op moet letten als ik weer eens in Leeuwarden ben)
Dus jij was iemand die eerst z'n auto'moest verkopen Rémi?Toine schreef:Ja grappig.......ook geen idee dat jij het was. Kun je de wagen in ieder geval nog blijven bewonderen binnen de club........Rémi clio ph3 schreef:Foeke, Veel plezier ermeeLijkt me vet om een RS te hebben!!
Ik had eerst niet in de gaten dat jij het wasToine schreef:En dat je er maar net zoveel plezier mee mag beleven als ik........, is het toch nog snel gegaan
Ron RS schreef:Gefeliciteerd, je zal er geen spijt van krijgen![]()
En als derde RS rijder sluit ik mij daar bij aan. Gefeliciteerd!Jeroen RS schreef:Gefeliciteerd met je aanwinst!! Een goede keuze!
dat wordt vast ook heel gezelligFoeke schreef:Nee helaas zit het hele weekend op vlieland ga vanmiddag al weg.