Op de foto zit er toch nog wel een bijna geen verschil tussen maar het is tot 35 mm maar ik denk als ik voor 60 mm verlaag dat ik dat de straat niet meer uit kom Als me voorbumper 6 cm omlaag gaat dan ligt die helemaal op ze smoel zoals een vriend van me het zegt maar ik weet dus niet wat ik moet doen maar bedankt voor de info kom er wel uit hoop ik nogmaals bedankt
wat raden jullie mij aan dan Heb ook 17 inch velgen en v6 bumpers dus zit ook met dat ik niet te laag kan. Kan ik het ook meten ? Als ik het verschil meet tussen velg en wielkas en bumper en straat ? En dat aantal cm verlagen ?
Riël schreef:Als je dan 15" velgen monteert dan ligt je voorbumper nog 1 inch dus 2,5 cm diichter op het asfalt, hier moet je ook rekening mee houden!
Normaal pas je toch je banden hoogte aan, aan je velgen grote, zodat je dezelfde rolomtrek krijgt!! En dus blijft je auto even dus even hoog van de weg liggen onafhankelijk van de velgen grote!
ben nieuw hier en zag dit topic staan.
wil zelf ook me clio gaan verlagen, maar dan gewoon maar 3,5 cm.
zodat ik wel nog de originele dempers kan gebruiken.
is dit makkelijk zelf te doen bij een Clio II fase 1?
Wil bij MB Car performance zo'n setje APEX verlagingsveren halen, is dit wat?
Heb 16" 7J met 195/45 voor en 205/45 achter, maar komt ook 195/45
Het verlagen heb ik bij JL-tuning toen laten doen maar het zag er allemaal erg makkelijk uit
als je de goeie spullen hebt zoals een verenklem en een brug
Wat veren betreft heb ik zelf Platimex en ben er erg tevreden over
Apex zou ik niet weten maar heb er niks slechts over gehoord in ieder geval.
en moet wel iets naar beneden vind ik.
Is die APEX nog "normaal" te rijden (met nog wat comfort) of is het echt stuiteren??
De Clio Si is standaard al voorzien van een stuggere vering heb ik me laten vertellen. vind 'm voor standaard namelijk al wat aan de stugge kant (maarja wat is stug ) vergeleken met andere Clio II's