Baaaaai Noord-Holland.....Haaaaaaaaaaai het hoge Noorden !

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Priyantha
Contacteer:

Zo lekker toepasselijke titel niet ? :D

Om het even te verduidelijken, ik ga Amsterdam (Noord-Holland dus) uit, en ga verhuizen naar Groningen (het hoge Noorden). Ik ga daar lekker samenwonen met mijn vriend 8).
Het probleem is alleen dat ik dan helemaal geen auto tot mijn beschikking heb om naar de meetings te komen, maar dat is de afgelopen paar jaar ook altijd goed afgelopen. Dus ik hoop jullie allemaal weer op de eerstvolgende meetings te zien. Dan vertrek ik dus vanuit het gezellige Groningen.
Ik ben erg benieuwd of er meer mensen zijn die uit Groningen komen, misschien wel leuk om wat contact mee te krijgen(om gezellig mee naar de meetings mee te gaan enzo :wink:).

Owja voor de mensen die Groningen een beetje kennen, ik ga in de "Nieuwe Blekerstraat 103" wonen in de binnenstad van Groningen. Schijnt vlakbij het NS Station te zijn enzo. Maar ik ben nog niet zo bekend met Groningen dus ik kan ook wel onzin praten, maar het is iig een heel gezellige straat.

Afbeelding
Dit is het huisje zelf - Foto uit de jaren 80

Dus er staat een hoop te gebeuren in mijn nog prille leventje :)
Samenwonen, en dan ook meteen zo'n 200 KM van me ouderlijk huis.
Madmaus

goeie keus weg uit amsterdam ;)
Maar veel succes met de verhuizing! Zal wel een verandering zijn denk ik van Amsterdam naar Groningen!!

Succes (Y)
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

Veel plezier daar in t " rustige" noorden, je zal wel een snelle reno aan moeten schaffen want er komt zo 123 geen hsl naar t noorden.
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Hey Priyantha,

Gefeliciteerd met je nieuwe stekkie! (Y)

Ik moet je alleen teleur gaan stellen, want ik ga dit topic sluiten. De reden daarvan is dat het niet is toegestaan om in het openbare gedeelte topics te openen die niet Renault-gerelateerd zijn. En aangezien je geen lid meer bent, heeft het niet zoveel zin om het topic te verplaatsen naar het ledengedeelte.

Veel plezier in Groningen en we zien je vast nog wel een keer op een meeting ergens in het land. :)
Gesloten