Centrale vergrendeling inbouwen...
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ja, Tesor, vaak
veel priegelwerk, maar absoluut te doen
veel priegelwerk, maar absoluut te doen
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Ik heb t tijdje terug bij mijn clio gedaan.
Tis in pricinpe ff wat werk, maar zeker te doen. Ik had een complete set uit een clio16V, dus incl draadbomen enz. Hij zit dus ook op de orig manier gemonteerd in de zekeringenkast, via de bevestigingsclipjes, enz. Je dash verwijderen is wel noodzakelijk...
Tis in pricinpe ff wat werk, maar zeker te doen. Ik had een complete set uit een clio16V, dus incl draadbomen enz. Hij zit dus ook op de orig manier gemonteerd in de zekeringenkast, via de bevestigingsclipjes, enz. Je dash verwijderen is wel noodzakelijk...
Laatst gewijzigd door Haas op ma 30 mei 2005 10:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Waar had je dat toen vandaan dan zo'n setje?paz-maniac schreef:ik heb het bij mijn gtt ook gedaan, is te doen. en wel zorgen dat je de motortjes mooi in lijn met je duurslot monteerd. verder is het heel goed te doen.

sloop 
marktplaats
sloopgtt/donor

marktplaats

sloopgtt/donor

te koop gevraagd adv? marktplaats gezocht??

ik heb gewoon een universeel setje gekocht en dat erin ge knutselt, werkt ook perfectcspr schreef:Waar had je dat toen vandaan dan zo'n setje?paz-maniac schreef:ik heb het bij mijn gtt ook gedaan, is te doen. en wel zorgen dat je de motortjes mooi in lijn met je duurslot monteerd. verder is het heel goed te doen.
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
http://www.autostyle.nl, universeel setje er in en gaan 

ik hoorde juist dat die autostyle spul kwalitatief uitermate teleurstellend was? niet dus?
wil eigenlijk ook elec. ramen+rc cv, maar ben er nog steeds niet over uit of ik org. reno erin moet zetten of aftermarket...
wil eigenlijk ook elec. ramen+rc cv, maar ben er nog steeds niet over uit of ik org. reno erin moet zetten of aftermarket...
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
ik ken niet oordelen over de kwaliteit van de elec. ramen systemen, maar over het centrale deurvergrendeling heb ik niet te klagen. Werkt prima.
Enige "probleem" was toen ik in engeland was dat ik met mijn remote iemand anders zijn deur stond te bedienen.
Maar verder niets aan de hand
Enige "probleem" was toen ik in engeland was dat ik met mijn remote iemand anders zijn deur stond te bedienen.
Maar verder niets aan de hand
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Tesor is prima, alleen jammer dat het door autostyle wordt geleverd
maar ik zou tesor velen malen eerder kiezen dan origineel reno
maar ik zou tesor velen malen eerder kiezen dan origineel reno
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
Wat zoek je dan ook in engelandTino schreef: Enige "probleem" was toen ik in engeland was dat ik met mijn remote iemand anders zijn deur stond te bedienen.

Maar ff serieus, ik ga morgen bij GerryTT 2 motortjes met stangetjes ophalen voor de CV, maar nu moet ik de rest dus nog hebben.
Wat heb ik dan precies nodig nog? ik wil er ook graag een alarm op, en een AB natuurlijk.
Denk dat dat wel in 1 kastje kan? of zeik in dan een meter naast de pot?
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 74578&rd=1
Prima spul!
Verzend kost 9 euro, ik denk dat je voor de CV met afstandsbediening niet meer dan 20 kwijt bent, dus voor 30 ben je de man
Prima spul!
Verzend kost 9 euro, ik denk dat je voor de CV met afstandsbediening niet meer dan 20 kwijt bent, dus voor 30 ben je de man

maar hoe zit het dan met het geval dat er een beveiliging op het op slot zetten zit?
want ik heb dat ik de deurhendel omhoog moet houden voordat ik het pinnetje omlaag kan doen
want ik heb dat ik de deurhendel omhoog moet houden voordat ik het pinnetje omlaag kan doen
ik heb een renaultje 5 supercampus, Gaat in de goeie richting 

maar als je deur dicht zit hoef je dat als het goed is niet te doen. Net zoals je de deur van de bijrijderskant van binnen uit opent en sluit.
En meestal doe je je deur op slot met je AB op het moment dat ie dicht is.
En meestal doe je je deur op slot met je AB op het moment dat ie dicht is.
Als de beveiliging er nog opzit kunnen de deuren niet vergrendeld worden. Als je toch wilt testen of de cv werkt zolang je deur openstaat, dan zul je even met een schroevendraaier ofzo het metalen palletje naar achter moeten duwen wat normaal gesproken gedaan wordt door de metalen pen in je deurportier.maar hoe zit het dan met het geval dat er een beveiliging op het op slot zetten zit?
Het is dus standaard niet mogelijk om 1 deur open te houden en de rest op slot te doen.
Wel heb ik in de handleiding van mijn alarm gelezen dat er een functie opzit waarbij bij 1x drukken op de handzender dat alleen de bestuurdersstoel van het slot gaat en wanneer je nog een keer drukt gaan de rest van de portieren los. Hoe je dit voor elkaar krijgt met een standaard zelf-inbouw-cv...????......