
Eerst een foto hoe hij erbij stond bij z'n laatste rit. De legale sprints op Zandvoort.
[img]http://i13.photobucket.com/albums/a293/ ... dvoort.jpg[/img]
[img]http://i13.photobucket.com/albums/a293/GT5/icon.jpg[/img]
Omdat ik aardig wat plannen had en er ook hier en daar wat roest tevoorschijn kwam heb ik besloten om hem volledig te demonteren, grotendeels te vernieuwen, en volledig te laten spuiten.
Eerst het interieur eruit....
[img]http://i13.photobucket.com/albums/a293/GT5/dash.jpg[/img]
[img]http://i13.photobucket.com/albums/a293/GT5/bodem.jpg[/img]
Gelukkig bijna geen roest. Zelfs niet onder de rubber matten

[img]http://i13.photobucket.com/albums/a293/GT5/bodem1.jpg[/img]
Toen de bumpers verwijderd (komen andere voor) en daarna aan de skirts begonnen. Ik had op de brug al gezien dat de rechterkant niet helemaal meer fris was.

Bestuurderskant
[img]http://i13.photobucket.com/albums/a293/ ... -links.jpg[/img]
Bijrijderskant
[img]http://i13.photobucket.com/albums/a293/ ... rechts.jpg[/img]
Het valt nog mee. Ik had het veel erger verwacht bij een auto van 17 jaar oud.
Word vervolgd.....
