Mistlampen Laguna ph1

Post hier al je vragen over de Renault Laguna
Plaats reactie
RXE 2.0S 16V

Mijn Laguna heeft de standaard Renault Laguna mistlampen in de voorbumper. Naast de mistlampen zit een zwart afdekkapje waarachter het sleepoog bevestigd kan worden.
Nu heb ik bij de Safrana gezien dat de mistlampen nagenoeg dezelfde zijn als die van de laguna, en meestal zit er bij de Safrane geen zwart maar een helder afdekkapje naast. Iemand ervaring hiermee, dat wil zeggen, het vervangen van het zwarte afdekkapje door het heldere afdekkapje? Of zijn deze heldere afdekkapjes van de Safrane geen afdekkapjes, maar lichtunits?

Ik heb het idee dat dat veel mooier staat.
t-force
Contacteer:

Heb jij de ronde mistlampen of de rechthoekige?

Indien je de rechthoekige hebt (ph1) dan kun je ze vervangen voor heldere modellen die geleverd zijn in de Espace.

Als je wilt heb ik alle renault nummers voor je van de koplampen (ph2) de mistlampen (heldere van de espace) en eventueel de witte zijknipperlichten (van een twingo). Tevens kan ik er wal aan komen voor goede prijzen.

Grtx, Jordan.
RXE 2.0S 16V

Is op zich wel handig, maar ik denk niet dat ik de onderdelen nieuw bij de dealer aanschaf, ik heb ook mijn contacten bij onderdelenleveranciers. Maar evengoed bedankt voor het aanbod.

Overigens, ik heb een ph1, dus met de "rechthoekige" mistlampen.
klaasturbok
Contacteer:

Hee mensen,

Ik heb ook de rechthoekigen. Kan ik bij iemand de heldere afdekkapjes bestellen?

Ik heb namelijk net een nieuwe bumper gekocht i.v.m. een aanrijding dus kan ik die dirct monteren.

Mvg Klaas
Plaats reactie