kijk dat gaat de goede kant op-Ray- schreef:ff om de vrede te bewaren, ook leuke smoeltjes:
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/100-0062_IMG.jpg[/img]

kijk dat gaat de goede kant op-Ray- schreef:ff om de vrede te bewaren, ook leuke smoeltjes:
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/100-0062_IMG.jpg[/img]
hahahahaErik (Schepjes) schreef:Luco/Alpine-racer schreef:lossen we zondag wel op heErik (Schepjes) schreef:echt fout ditkom maar kom maar kom maar
Het topic was de hele tijd al goed hoor.Luco/Alpine-racer schreef: kijk dat gaat de goede kant op![]()
is dat de dank voor mijn hulp, en kijk eens naar de topicstarterpeter5GTTurbo schreef:Het topic was de hele tijd al goed hoor.Luco/Alpine-racer schreef: kijk dat gaat de goede kant op![]()
Totdat iemand uit "Andel" ?? z`n foto neerpleurde
"ik ben tevreden met mijn blikje cola"Steven schreef:Whehe kijk Peet, vroeger was het helemaal erg
Vett pica Steve-Ray- schreef:"ik ben tevreden met mijn blikje cola"Steven schreef:Whehe kijk Peet, vroeger was het helemaal erg
Oh my god.....Waren wij ff gezellig bezig daar in de eftelingJacco Twingi schreef:Omdat je het zo vriendelijk vraagtPaul1916v schreef:daar was ik al bang voor..en maak jij ze niet dan maakt jacco ze wel!
hij wil me nog steeds terugpakken voor die ene foto van de vrijdagavond in Roosendaal![]()
(Ik zal de rest van de RTC de ernstigste besparen)
Van voor naar achter:
* Hessel
* Paul
* Monica
* Frits
dan had ze wel een zwarte roos gegeven-Ray- schreef:is die voor mij?
slomeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeSteven schreef:Ik kijk dan toch liever links
Edit: goffer is die ouwe smeerpijp me weer voor...
truste, ik peer m ook zopeter5GTTurbo schreef:Nou Reej verzorg jij de Jus maar.
Ik gaat slaapie doen.
mzzls
Zij ook......-Ray- schreef:waar maak je je druk om, hij heeft wel mooie tanden.
is positief bedoelt chrisChris@R5 schreef:Daar zat ik al op te wachtenSteven schreef:Ik kijk dan toch liever links
Edit: goffer is die ouwe smeerpijp me weer voor...
Kijk maar uit Ludo is de slechterik in dit verhaal....Luco/Alpine-racer schreef:is positief bedoelt chrisChris@R5 schreef:Daar zat ik al op te wachtenSteven schreef:Ik kijk dan toch liever links
Edit: goffer is die ouwe smeerpijp me weer voor...![]()