Joost (DoubleYou) schreef:Ik heb een vraagje, is deze auto bekend bij iemand?
[img]http://b.1asphost.com/kevinvu/images/DSC00815.jpg[/img]
Nou, van marco naar Michel en toen weer naar die gast.Chris schreef:Die auto is ondertussen heel Zuid Nederland al tig keer door gegaan. Volgens Michel S. is het een toppertje.
Van Marco naar Nick Breda, toen weer naar Marco, toen weer naar Michel. Dus hij heeft al een aardig tripje gemaakt door het zuiden, niet?Riël schreef: Nou, van marco naar Michel en toen weer naar die gast.
Klopt als een busChris schreef:Die ken ik wel ja, er zaten vroegah RTC stikkers op de zijruiten, en één van de schermen had een aardige schade dacht ik.
Er staat me iets van bij dat er een dame ingereden heeft. Antraciet toch?
Hij komt inderdaad bij Nick vandaan. Die deed voorheen erg veel met GT's hij heeft die van Patrick B. en Marco toen ook gekocht.Bram (vospower) schreef:Klopt als een busen er zaten idd RTC stickers op. Die deuk heb ik 1,5 jaar geleden gemaakt, was idd rechtsachter. Wat ook antraciet!
![]()
of er een vrouw in heeft gereden weet ik niet, heb hem van een man gekocht, die meerdere wagens aan het opknappen was, waaronder ook nog een GTT-tje...
Deze auto vertoeft nu al een hele tijd in Zuid limburg en zoals je wel weet heb ik hem nu totaal opgeknapt en word hij geel!
Hopen dat ik automaxx haal
Die van wilco krijg wel tzt een nieuwe kleur, maar of dat geel wordt, dat dacht ik niet....Chris schreef:Hij komt inderdaad bij Nick vandaan. Die deed voorheen erg veel met GT's hij heeft die van Patrick B. en Marco toen ook gekocht.Bram (vospower) schreef:Klopt als een busen er zaten idd RTC stickers op. Die deuk heb ik 1,5 jaar geleden gemaakt, was idd rechtsachter. Wat ook antraciet!
![]()
of er een vrouw in heeft gereden weet ik niet, heb hem van een man gekocht, die meerdere wagens aan het opknappen was, waaronder ook nog een GTT-tje...
Deze auto vertoeft nu al een hele tijd in Zuid limburg en zoals je wel weet heb ik hem nu totaal opgeknapt en word hij geel!
Hopen dat ik automaxx haal
Gaaf van je 5je, wist ik echt niet meer!! Kun je niet ff een projecttopic maken? Persoonlijk vind ik het altijd leuk om zulke dingen te volgen.![]()
In jullie regio gaat er toch ook een Bleu Sport geel worden? Van Wilco ofzo? Met die happer in de kap.
Merijn schreef:Hmm... ik heb wat anders gehoord!Hij heeft een Mercedes gekocht en wilde de 5 verkopen. Dat is het laatste wat ik ervan gehoord heb.
Hij heeft een Mercedes gekocht, een SEC500 geloof ik, en gaat de GTT nu helemaal opnieuw opbouwen,Merijn schreef:Hmm... ik heb wat anders gehoord!Hij heeft een Mercedes gekocht en wilde de 5 verkopen. Dat is het laatste wat ik ervan gehoord heb.
5turbonl schreef:te koop renault 5 gt turbo 88
parelmoerwit
met kleinemeier uitbouwset
dynamo nieuw
turbo nieuw (met rekening)
devil uitlaat
motor loopt perfect
nieuwe onstekingsmodule
15" velgen
interieur nog in prima staat,geen defecte stoelen
auto moet nog ingevoerd worden
auto is kompleet in goede staat