Heeft iemand enige info over deze clio16v die bij dit bedrijf staat?
[img]http://fotos.marktplaats.nl/fotos/autos ... 102957.jpg[/img]
een vriend van me gaat morgen deze auto bekijken.
alvast bedankt.
(p.s. ik ben eigenlijk geen member meer, heb mn gtts ook niet meer. ben overgestapt naar bmw... maar zag dat mn login nog werkte)
clio 16v http://www.hartjesossbv.nl/
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
[ik heb die foto al een tijd terug gezien, staat volgens mij al een hele tijd te koop. Maar verder ken ik de auto niet.
wat je inlog gegevens betreft. Iedereen is en blijft welkom. ookal ben je de weg kwijt
. De leden zien tegewoordig (rtc member) boven de post staan. hebben een signature en avatar.
GR.Frits
p.s. je kent de site. dus weet je ook vast wel waar wat de punten zijn waar je maat op moet letten voor aanschaf. Voor vragen weet je het adres
wat je inlog gegevens betreft. Iedereen is en blijft welkom. ookal ben je de weg kwijt

GR.Frits
p.s. je kent de site. dus weet je ook vast wel waar wat de punten zijn waar je maat op moet letten voor aanschaf. Voor vragen weet je het adres
Project: GTT Blue Sport
-
- Contacteer:
Nou weet wel uit welk jaar hij komt
Datum eerste afgifte Nederland i 14 januari 1994
Datum eerste toelating i 14 januari 1994
Datum aanvang tenaamstelling i 11 april 2005
Vervaldatum APK i 14 januari 2006
Datum eerste afgifte Nederland i 14 januari 1994
Datum eerste toelating i 14 januari 1994
Datum aanvang tenaamstelling i 11 april 2005
Vervaldatum APK i 14 januari 2006
Hier had een leuke tekst kunnen staan.
-
Misschien een hele stomme vraag hoor maar als die Clio uit '94 is waarom is de buitenkant dan ph 1?
een clio is net als je vriendin, je gaat er steeds meer van houden (en ze kosten ook genoeg)
-
ik dacht dat '93 ph 1 1/2 (bekleding, witte mist lichten) was en '94 ph 2Ollie schreef:Omdat dat ook nog fase 1 is...
een clio is net als je vriendin, je gaat er steeds meer van houden (en ze kosten ook genoeg)
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Want?? Zou het niet zo kunnen zijn dat ie toen "verkocht" is aan het garagebedrijf. en dus bij hen op naam staat??TjeBo schreef:Wel raar dat de laatste tenaamstelling 11 april 2005 is??
Project: GTT Blue Sport