hij wil me nog steeds terugpakken voor die ene foto van de vrijdagavond in Roosendaal

inderdaad ja! de schoenen maakten de outfit helemaal af!Chris schreef:Joost, heb je geen close up meer van je bijpassende shoes?!
[img]http://www.maxtune-d.com/assen7.JPG[/img]Paul1916v schreef:zal es kijken of ergens nog een 'fatsoenlijke' van mij kan vinden..en anders komen die na automaxx wel
moest nog het een en ander toevoegen, dus daarom wassie even wegPaul1916v schreef:edit:
gabri, waar is je post met foto gebleven?
OEI!Arie van de Hoek schreef: Met een vriendin
[img]http://images.startpda.net/showImage.ph ... _1GF3.jpeg[/img]
In je eentje ben je ook al lelijk hoor steve....Steven schreef:Whehe als we achterlijk gaan doen kan ik ook nog wel ff....
[img]foto%20steve%20met%20screampakkie[/img]
Marcel B, waar is die foto van Rob en mij @ Breda vorig jaar? De 2 lelijkerds
Lekker maskertje op houden....Steven schreef:Weetik, gelukkig hoef ik zelf niet de hele dag tegen die rotkop aan te kijken
Smeerpijp..Luco/Alpine-racer schreef:mmm ik heb alleen naaktfotos, maar das niet de bedoeling he![]()
nee gaat niet goedkomenpeter5GTTurbo schreef:Smeerpijp..Luco/Alpine-racer schreef:mmm ik heb alleen naaktfotos, maar das niet de bedoeling he![]()
maar misschien dat sommige mensen je wel wat vinden.
Who knows.......
Nee jij trekt volle zalen. (Niet te verwarren met trekken in volle zalenpeter5GTTurbo schreef:Lekker maskertje op houden....
Vinden de mensen je ook een stuk leuker.
Als er iets goor/ziek is, dan ist wel bejaardensex...Luco/Alpine-racer schreef:mmm ik heb alleen naaktfotos, maar das niet de bedoeling he![]()
heehee jij kan ook tever gaanSteven schreef:Nee jij trekt volle zalen. (Niet te verwarren met trekken in volle zalenpeter5GTTurbo schreef:Lekker maskertje op houden....
Vinden de mensen je ook een stuk leuker.)
Als er iets goor/ziek is, dan ist wel bejaardensex...Luco/Alpine-racer schreef:mmm ik heb alleen naaktfotos, maar das niet de bedoeling he![]()
Ik weet het...Steven schreef:Nee jij trekt volle zalen. (Niet te verwarren met trekken in volle zalenpeter5GTTurbo schreef:Lekker maskertje op houden....
Vinden de mensen je ook een stuk leuker.)
Ludo was weer eens super rap met posten.Steven schreef:39 schele, moet je wel die ogen open doen in die mismaakte kop van je
Of ga ik nu te ver...
ach HET komt uit beverwijk dat zegt genoegpeter5GTTurbo schreef:Ludo was weer eens super rap met posten.Steven schreef:39 schele, moet je wel die ogen open doen in die mismaakte kop van je
Of ga ik nu te ver...
Kan die ouwe wel he..
Je gaat wel ver hoor Steve.....
Maar ja dat weten we nu wel van je.
Toch blijft het jammer.
Het had ook veel gezelliger kunnen zijn zonder jou.
Gabri schreef:van Rechts naar Links![]()
- Paul
- Wilma (zoekend naar golf sleutels?)
- Jacco
- Dennis
- Monica
- Frits
- Frits
Wie vult de laatste naam even in?
wat is dat dons op je bovenlip?Merijn schreef:
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/merijn.jpg[/img]