wies jef ?:) , mijnes was verdekt opgesteld achter een grote kia dus zal die wel niet gespot hebben
Is al een paar keer eerder gespot van de week, zie boven.daniël16v schreef:er staat al vanaf maandag een r5 gtt in almelo bij de stoplichten als je van de a35 komt het kenteken iets met hb-f??? kleur grijs/zwart er was donderdag politie bij maar de auto staat er nog
niet bekend hier????
Je bent niet toevallig zo slim geweest om het kenteken te onthouden/op te schrijven?Thierry schreef:Ik zag vandaag rond 13u in Gent een Williams geparkeerd staan met Nederlands kenteken. Wie o wie was dit?
Da's Jo. Zal wel naar Jeroen Lunbing zijn geweest.le mouton noir (sandy) schreef:gisteravond een r21 turboop de a20 van gouda naar r-dam
volgens mij wastie laatst ook bij de meeting in
roosendaal (renault club belgium)
[img]http://img299.echo.cx/img299/9306/10808973yu.th.jpg[/img]
Wat voor tribals Steven?Steven schreef:Gisteren op de N211 een Clio V6 met een soort tribal stickers op de zijkant.
Verderop bij Sgravenzande nog een blauwe clio16v
En een zilvere bugatti EB110 bij de A4 bij de afrit Rijswijk
Da's weer een nieuwe voor het register.Merijn schreef:Vannacht, rond 1.15 een Clio Williams ph2 gespot op de J.F. Kennedylaan in Eindhoven! Op het oog helemaal origineel en in goede staat. Kenteken: LT-XV-45
P@TB@D schreef:Zonet in de wijk rokkeveen in zoetermeer de blauwe renault 19 16v van lenarT. Hij seinde ff(waar is je renault logo gebeleven?)
En in zoetermeer een clio williams die vanuit de wijk rokkeveen de snelweg (a12) op reed in de richting van den haag.
Zag helaas geen kenteken.
P@tbad schreef:Zag helaas geen kenteken.
moet je muh broertje is mailen, hij heeft nog wel logo'sLennart schreef:P@TB@D schreef:Zonet in de wijk rokkeveen in zoetermeer de blauwe renault 19 16v van lenarT. Hij seinde ff(waar is je renault logo gebeleven?)
En in zoetermeer een clio williams die vanuit de wijk rokkeveen de snelweg (a12) op reed in de richting van den haag.
Zag helaas geen kenteken.
ja dat was ik, die hebben ze gepikt en achter ook![]()