Ik zie een Remus op marktplaats staan ?!? Vertel ?

Das ook weer een tijd geleden jou hier gezien te hebbenRontwingo schreef:Daar ben ik weer even terug van weggeweest! Nog steeds rijdend in mijn Saxo VTR![]()
Komen jullie mijn twingo nog wel eens tegen op straat / forum of bij gespot? Ben ik wel benieuwd naar!
Ze zou namelijk lid worden van Tuning Team Limburg, maar daar zie ik na een jaar nog niets![]()
Gr Ronnie
Ben benieuwd wanneer dit dan gaat gebeuren, want wil hem graag eens terug zientwingoboy20 schreef:Is inderdaad waar zou inderdaad lid worden van tuning team limburg.
Ik ben bijna elke vrijdag als ik tijd heb met mijn twingo op de meeting en toen heb ik gepraat met een lid en die zei dat er een twingo bij komt.
de vriendin van die jongen heeft een twingo en die komt erbij zoals ik gehoort heb.
Ik hou jullie wel op de hoogte.
Mzzl Twingoboy
Het verschil is weinig geloof ik...ik zou het niet eens wetenRon(nie) schreef:Haha, die probeer ik rijdend te houden, moet binnenkort koppeling laten vernieuwen, doe er verder vrij weinig aan, aangezien ik liever voor een jongere auto ga sparen en evt voor het samenwonen (alvast) wat weg leg.
Wat is het grote verschil tussen een VTR en VTS ?? (of mag hier helemaal niks over Citroën gesproken worden????)
Vindt het iig standaard een erg strakke wagen, hoeft dus weinig aan te gebeuren.
VTR heeft geen schijven achter d8 ik en een VTS wel.. maar kan ook om gedraait zijn zoiets is het in ieder geval...Erik Olijnsma schreef:staat een zware ban op als je hier begint over Citroën!![]()
![]()
maar dat heb ik me ook wel eens vaker afgevraagd wat dat verschil nu is
Nee hoor, ik rij een VTR en heb rondom schijven! Maar idd misschien is het andersomTwingoPurpleMonster schreef:VTR heeft geen schijven achter d8 ik en een VTS wel.. maar kan ook om gedraait zijn zoiets is het in ieder geval...Erik Olijnsma schreef:staat een zware ban op als je hier begint over Citroën!![]()
![]()
maar dat heb ik me ook wel eens vaker afgevraagd wat dat verschil nu is
Jacco Twingi schreef:Iets anderskool schreef:wat zet je er nu zelf onder dan Jacco?![]()
Foto's komen wel als mn achterbumper en de rest klaar is![]()
Gabri schreef:Jacco Twingi schreef:Iets anderskool schreef:wat zet je er nu zelf onder dan Jacco?![]()
Foto's komen wel als mn achterbumper en de rest klaar is![]()