ik heb begrepen dat er een paar mensen zijn geweest die bezig zijn geweest met het bouwen van stuurbekrachtiging op een gtt?
of zijn er zelfs al mensen die er mee rondrijden?
Ik heb namelijk een probleem, mijn vrouw heeft chronische ontsteking in haar schouders en het zou zonde zijn als ze haarr schouders verder verpest door te zwaar sturen (parkeren ed)
Wie kan er voor mijn vrouw stuurbekrachtiging op een gtt bouwen? het liefst uitschakelbaar.
stuurbekrachtiging gtt
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
zijn er uitvoeringen van de 5 geweest met stuurbekrachtiging???, zo jah dan kan je mischien van zo een auto alles overzetten, of mischien dat je met de onderdelen van een clio wat kan. ik heb er nog geen gezien in elk geval, een gtt met stuurbekrachtiging
Er zijn, zover ik weet, geen wagens uitgevoerd met stuurbekrachtiging met een C type blok (C1J, C2J etc). Wel is er stuurbekrachtiging geleverd op de F type blokjes, die ook in de Super5jes zijn geleverd. Misschien dat je dat kan omzetten.
Electrisch gaat prima werken. De pompunit komt boven op de bak..en daarvoor is de bevestiging al aanwezig (3xM10)
Verder zal je een stuurhuis moeten hebben met bekrachtiging. Je kan er 1tje nemen van een baccara, maar een clio gaat ook wel passen denk ik.
Voordeel is dattie dus uitschakelbaar is, en vrij simpel in te bouwen.
Nadeel is dat die pompen praktisch onvindbaar zijn.
Verder zal je een stuurhuis moeten hebben met bekrachtiging. Je kan er 1tje nemen van een baccara, maar een clio gaat ook wel passen denk ik.
Voordeel is dattie dus uitschakelbaar is, en vrij simpel in te bouwen.
Nadeel is dat die pompen praktisch onvindbaar zijn.