Hoi!
Ik zit met een probleempje.
Als je normaal gesproken aan het schakelen ben en je schakelt van z'n 2 naar z'n 3 dan hoef je alleen maar je pook naar het midden te duwen en dan een tikje naar voren te geven.
Als ik dit bij mij doe, dan lijkt het net of ik ergens tegenaan zit en moet ik me pook en heel klein beetje naar rechts duwen en dan gaat i er wel in.
Van 5 naar 3 gaat ook moeilijk. Het lijkt wel alsof me pook niet precies naar het midden wil gaan bij het loslaten ervan. Dus dan me pook OF iets naar links blijft staan (bij van 2 naar 3) of iets naar rechts blijft staan (bij 5 naar 3).
Het is iig heel irritant. En hoop dat iemand mij uit de brand kan helpen!!
Bedankt!
Mark
[clio rsi] Schakelpook doet raar.
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Klopt waarschijnlijk ja..
met mijn RSi heb ik dit ook een paar keer gehad..bij de garage hebben ze em voor mij steeds weer gemaakt..en dan gaat t schakelen weer goed
met mijn RSi heb ik dit ook een paar keer gehad..bij de garage hebben ze em voor mij steeds weer gemaakt..en dan gaat t schakelen weer goed
pierre schreef:trekveer aan pookbak onderzijde auto zit los of is eraf ?

Thanx!!
Veren zitten altijd zo los.
Wellicht is je schakelstang wat verdraaid. Dit moet je even afstellen, maar ik kan je moeilijk uitleggen hoe het gaat. Aan de bak zit er een rubber waar het met een boutje en moertje vastzit. Ook aan de pook zit zo'n construktie (onder de auto allebei
) Het wil wel eens verdraaien.
Wellicht is je schakelstang wat verdraaid. Dit moet je even afstellen, maar ik kan je moeilijk uitleggen hoe het gaat. Aan de bak zit er een rubber waar het met een boutje en moertje vastzit. Ook aan de pook zit zo'n construktie (onder de auto allebei

Oei..Riël schreef:Veren zitten altijd zo los.
Wellicht is je schakelstang wat verdraaid. Dit moet je even afstellen, maar ik kan je moeilijk uitleggen hoe het gaat. Aan de bak zit er een rubber waar het met een boutje en moertje vastzit. Ook aan de pook zit zo'n construktie (onder de auto allebei) Het wil wel eens verdraaien.
Zou iemand mij precies kunnen uitleggen hoe ik dit moet aanpakken?:s
Is een kwestie van proberen, zet hem in ze 1,
Hou je pook dan in de positie waarin hij normaal in 1 staat,
Dan vasdraaien, dan kijken offie goed is,
Achteruit kan ook, weet je zeker dat je niet mis zit, het heeft ook t emaken met hoever je hem in die houder schuift, dus die afstand is ook belangrijk, echt een kwestie van een beetje rommelen...
Hou je pook dan in de positie waarin hij normaal in 1 staat,
Dan vasdraaien, dan kijken offie goed is,
Achteruit kan ook, weet je zeker dat je niet mis zit, het heeft ook t emaken met hoever je hem in die houder schuift, dus die afstand is ook belangrijk, echt een kwestie van een beetje rommelen...