[DoubleYou] GTT rode ph1 is weg!
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Tot nu toe het enige echt "doorzetproject" is de express. Maar die staat op stalling.
't ligt ook een beetje aan je eigen handigheid en mogelijkheden. Je bent gewoon nog teveel afhankelijk van anderen. Vervelende situatie. Ik ben overtuigd dat als ik de gt in 't bezit had hier op de plek waar ik hier iets eraan kon doen etc, dat ik vrij weinig problemen had dat ding aan het rijden te houden.
Even doorbijten joh.
Even doorbijten joh.
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Reactie oproep 5gt8vturbo en Joost!!!:
Miisschien kan ik een reddende engel zijn in deze situatie!
Het is als volgt:
Pascal woont in Spijkenisse, en zoals ik las laat hij zn auto spuiten in Vlaardingen Oost.
Joost woont in Enschede...is dus indd een eind weg van elkaar...
Mogelijke oplossing
Ik woon op kamers in Apeldoorn...dit is meer in de buurt van Enschede dan Spijkenisse
Mn vriendin woont in Vlaardingen en daar ga ik in het weekdn van vaderdag naartoe (17juni ofzo)
Dus 1+1=2...Pascal kan er misschien voor zorgen dat de onderdelen in Vlaardingen terecht komen op een of andere manier en neem ik ze mee naar Apeldoorn. Dan kan ik ze eventueel zelfs nog naar Enschede brengen als het moet...
Maar, dit kan dus alleen in het geval van een remklauw en misschien een bumpersteun? Ik reis namelijk wel met het OV dus ik kan bijvoorbeeld geen voorstoel voor je meeslepen
Het enige nadeel is ook dat je een paar weken nog moet wachten, maar dan heb je wel gratis onderdelen
Klinkt dit een beetje goed in jullie oren? Laat mat wat horen
Het is als volgt:
Pascal woont in Spijkenisse, en zoals ik las laat hij zn auto spuiten in Vlaardingen Oost.
Mogelijke oplossing
Ik woon op kamers in Apeldoorn...dit is meer in de buurt van Enschede dan Spijkenisse
Mn vriendin woont in Vlaardingen en daar ga ik in het weekdn van vaderdag naartoe (17juni ofzo)
Dus 1+1=2...Pascal kan er misschien voor zorgen dat de onderdelen in Vlaardingen terecht komen op een of andere manier en neem ik ze mee naar Apeldoorn. Dan kan ik ze eventueel zelfs nog naar Enschede brengen als het moet...
Maar, dit kan dus alleen in het geval van een remklauw en misschien een bumpersteun? Ik reis namelijk wel met het OV dus ik kan bijvoorbeeld geen voorstoel voor je meeslepen
Het enige nadeel is ook dat je een paar weken nog moet wachten, maar dan heb je wel gratis onderdelen

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Het Renault Post Genootschap in volle toeren

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
Spullen liggen al in vlaardingen! bel ff als je er bent dan.MartijnG schreef:Reactie oproep 5gt8vturbo en Joost!!!:
Het is als volgt:
Mogelijke oplossing
Maar, dit kan dus alleen in het geval van een remklauw en misschien een bumpersteun? Ik reis namelijk wel met het OV dus ik kan bijvoorbeeld geen voorstoel voor je meeslepen![]()
Het enige nadeel is ook dat je een paar weken nog moet wachten, maar dan heb je wel gratis onderdelen![]()
@cspr dick`s?
-
- Contacteer:

Let me know als je ze hebt, langs Apeldoorn kom ik vaker dan Spijkenisse

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
@5gt8vturbo; je hebt een PM, waar liggen de onderdeln trouwens in Vlaardingen dan?
Waarsch ga ik volgend weekend al langs Vlaardingen (nog niet helemaal zeker) dus ik zal zien wat ik voor je kan doen Joost...anders wordt het de week daarna (na vaderdag)
Waarsch ga ik volgend weekend al langs Vlaardingen (nog niet helemaal zeker) dus ik zal zien wat ik voor je kan doen Joost...anders wordt het de week daarna (na vaderdag)
-
- Contacteer:
En nu is de auto helemaal niet meer te rijden... Stationair is onmogelijk -> slaat af, en rijden tot de turbodruk omhoog komt is schokkend, zo erg dat je zonder riem tegen het raam en stuur wordt geholpen. Gelukkig rijd ik altijd met riem 
Met choke aan wil hij bij de 2500 toeren nog wel blijven draaien, dus kon ik onder de kap kijken. Nou daar hoor ik dus (is er al enige tijd) de carterontluchting als een gek blazen, en ook de carb sist. Er komt benzine in het vacuumslangetje die naar de ontsteking gaat.
Nou had ik al veel gerepareerd, maar als ik het ga samenvatten kom ik op het volgende:
- aandrijfassen moeten worden vervangen (allebei)
- remklauw linksvoor moet vervangen worden (en misschien daarnaa allebei achter)
- erg hoge carterdruk
- turbo spint (nu) niet goed op (kan met de rest motorisch te maken hebben, turbo zelf is goed)
- versnellingsbak is eigenlijk aan revisie toe
- carbrevisie
Nou liet mij dit beseffen dat er wel wat meer aan de auto moet gebeuren dan apk. En tijd (en geld) heb ik niet, en daarbij zit ik over 2 maanden in Australië.
Wat ik nu ga doen is de auto demonteren, en in onderdelen verkopen. Of ik hou de onderdelen wat "houdbaar" is. Zoveel opslagruimte heb ik niet namelijk. De demontage moet op een parkeerplaats gebeuren, hopelijk hebben de medebewoners van de flat er niet zo'n probleem mee...
@MartijnG en @5gt8vturbo: ik wil jullie bedanken voor het aanbod, maar ik ben bang dat het hierbij niet meer nodig is...

Met choke aan wil hij bij de 2500 toeren nog wel blijven draaien, dus kon ik onder de kap kijken. Nou daar hoor ik dus (is er al enige tijd) de carterontluchting als een gek blazen, en ook de carb sist. Er komt benzine in het vacuumslangetje die naar de ontsteking gaat.
Nou had ik al veel gerepareerd, maar als ik het ga samenvatten kom ik op het volgende:
- remklauw linksvoor moet vervangen worden (en misschien daarnaa allebei achter)
- erg hoge carterdruk
- turbo spint (nu) niet goed op (kan met de rest motorisch te maken hebben, turbo zelf is goed)
- carbrevisie
Nou liet mij dit beseffen dat er wel wat meer aan de auto moet gebeuren dan apk. En tijd (en geld) heb ik niet, en daarbij zit ik over 2 maanden in Australië.
Wat ik nu ga doen is de auto demonteren, en in onderdelen verkopen. Of ik hou de onderdelen wat "houdbaar" is. Zoveel opslagruimte heb ik niet namelijk. De demontage moet op een parkeerplaats gebeuren, hopelijk hebben de medebewoners van de flat er niet zo'n probleem mee...
@MartijnG en @5gt8vturbo: ik wil jullie bedanken voor het aanbod, maar ik ben bang dat het hierbij niet meer nodig is...
Zo... De kogel is door de kerk. 
Is het geen idee om de voorkant van de 5 te gebruiken om op de Express te zetten? Ik vind dat altijd supermooi staan!
En voor de rest zou ik niet al teveel bewaren, want je hebt er niet veel aan. Of het moeten echt nieuwe onderdelen zijn.
Succes met de sloopwerken!

Is het geen idee om de voorkant van de 5 te gebruiken om op de Express te zetten? Ik vind dat altijd supermooi staan!

Succes met de sloopwerken!

-
- Contacteer:
Hm ik heb al een gehele voorkant van een 5 liggen, behalve de grille... Ik kan idd wel wat gaan proberen idd.
Daarnaast, onder de Express wil ik ph2 bumper, en deze ph1 bumper heeft schade. Misschien dat iemand de barst kan fixen, heeftie weer een originele ph1 bumper. Oja, de ophangpunten van de bumper kunnen ook wel aandacht gebruiken, geloof ik
Daarnaast, onder de Express wil ik ph2 bumper, en deze ph1 bumper heeft schade. Misschien dat iemand de barst kan fixen, heeftie weer een originele ph1 bumper. Oja, de ophangpunten van de bumper kunnen ook wel aandacht gebruiken, geloof ik

-
succes met het slopen, dat gaat altijd sneller dan iets heel maken..
niet in een x verkopen voor een paar euro, bespaart je een hoop tijd....maja je moet wel een koper hebben
succes!
niet in een x verkopen voor een paar euro, bespaart je een hoop tijd....maja je moet wel een koper hebben

succes!
-
- Contacteer:
ik zeg 2 kratjes bier 

Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]
-
- Contacteer:
Een prijs die niemand wil betalen, dat weet ik vantevoren al namelijk. 800-900 euro, vanwege alle nieuwe onderdelen die er op zitten. Daarom maar demonteren.
met deze problemen van je er nooit 8-900 voor, je mag al blij zijn met de helft. demonteren is geen slechte keuze, tenzij je er zelf nog een pakkie geld tegenaan wil gooien, maar dat was geen optie toch? slopen die handelJoost (DoubleYou) schreef:En nu is de auto helemaal niet meer te rijden... Stationair is onmogelijk -> slaat af, en rijden tot de turbodruk omhoog komt is schokkend, zo erg dat je zonder riem tegen het raam en stuur wordt geholpen. Gelukkig rijd ik altijd met riem
- erg hoge carterdruk
- carbrevisie
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
vergeet de buitenkant niet, is krokanter dan een kroketje. Dus Joost uit elkaar halen en de onderdelen verkopen maar.-Ray- schreef: met deze problemen van je er nooit 8-900 voor, je mag al blij zijn met de helft. demonteren is geen slechte keuze, tenzij je er zelf nog een pakkie geld tegenaan wil gooien, maar dat was geen optie toch? slopen die handel
en dan mag je nog blij zijn als je totaal 5-600 pakt.
dus: de eerste de beste die 3-400 geeft, meteen ja zeggen, scheelt je een hoop ellende!
Joost mijn bod staat nog steeds, maar morgen ga ik bij een Pug GTI kijken (ook gaar zelfde bod).
-
- Contacteer:
Ik zie wel wat ik er van bak, de eerste onderdelen (eigenlijk een opruiming van de tijdelijke onderdelenstalling) staat al op MP.
Zal hier ook wel ads neerzetten, wordt wel ff een lijstje in de latest...
Zal hier ook wel ads neerzetten, wordt wel ff een lijstje in de latest...
-
- Contacteer:
je kan toch ook een lijstje in 1 advertentie maken?
Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]
-
- Contacteer:
Heb je punt, maar dit valt op en is duidelijk welke onderdelen er zijn 
Zal ik volgende keer maar netjes zijn? Kan alleen niet uppen als de lijst groter wordt, is ook niet handig he.

Zal ik volgende keer maar netjes zijn? Kan alleen niet uppen als de lijst groter wordt, is ook niet handig he.
-
doe mij de motorkap maar
PM

PM
Je leeft maar 1 keer, dus GAS!!!!!
dat kan toch ook met editten..Joost (DoubleYou) schreef:Heb je punt, maar dit valt op en is duidelijk welke onderdelen er zijn![]()

doe maarJoost (DoubleYou) schreef:Zal ik volgende keer maar netjes zijn?