We zijn net bij een Clio wezen kijken en morgen gaat Natas hem ophalen.
Het is een leuk ding, zit wel wat werk aan, maar daar was de prijs ook naar.
Motorisch is hij in ieder geval 100% goed...
Die jongen gaat voor 2 jaar naar het buitenland en moest de auto kwijt...
die tribalstickers blijven er voorlopig nog opzitten... vind het nog wel geinig... maar heb er leuke plannen mee, dus wie weet verandert het nog wel...
Tribal vind ik ook wat minder staan bij een clio maar goed
Gefeli, have fun ermee
- dat die koppeling hoog aangrijpt is idd niet de bedoeling.. misschien koppelingsplaten versleten ? maarja, heb er weinig verstand van .. luister niet naar mij
Tribal vind ik ook wat minder staan bij een clio maar goed
Gefeli, have fun ermee
- dat die koppeling hoog aangrijpt is idd niet de bedoeling.. misschien koppelingsplaten versleten ? maarja, heb er weinig verstand van .. luister niet naar mij
als je koppeling versleten is voel je dit het beste als je in een hoge vesnelling bij lage snelheid volgas geeft, je motortoerental moet dan langzaam en evenredig met de snelhied oplopen, stijgt je motortoerenal sneller dan dat de snelheid oplpopt dan is je koppeling versleten
jeroen_natas schreef:nou volgens mij doet hij dit gewoon normaal....
Dan moet je het stelmechanisme even "resetten". Dat zit bovenaan het pedaal. Even op je knieen naast de auto gaan zitten en je hoofd op de bodem leggen van de mat bij de bestuurder. Het bestaat uit twee plastic halve gekartelde bogen, waar aan de ene de kabel vast houdt, die twee even uit elkaar duwen zodat hij terug schiet en dan het pedaal een paar keer induwen. Hij zou dan vooral de eerste keer even moeten 'ratelen' en zichzelf in moeten stellen, Presto!
als t goed is gewoon in t midden, maar das gewoon proberen....
Zo niet, proberen wat meer in t midden terug te zetten als je m te laag vind zitten, maar normaal gesproken zou hij zelf een punt moeten vinden...
bedankt voor de tip! straks als jeroen thuis is, ga ik het gelijk proberen....
hij is zo jaloers op het autootje, dat hij hem vandaag maar gejat heeft....