Aankooptips Clio RS ph.2
-
- Contacteer:
Haha nou ja hoor hij mag best een keer in mijn RS komen rijden. Moet ie wel naar Leiden toe. En ik heb een phase 1 en geen phase 2. 

Nee geen kriebels voor een STI, niet eens voor een sub. Wel de kriebels voor wat anders.Sander2 schreef:STI kriebels?Maus schreef:Mocht je een phase 3 interessant vinden dan hoor ik 't wel.

@ Foeke: De RS ben ik nog niet zat hoor, maar als er een serieuze koper voor is, mag tie weg.

Enlighten us...Maus schreef:Nee geen kriebels voor een STI, niet eens voor een sub. Wel de kriebels voor wat anders.Sander2 schreef:STI kriebels?Maus schreef:Mocht je een phase 3 interessant vinden dan hoor ik 't wel.![]()

-
Hey maus, heb jij ook dat sportivere onderstel (met donkere velgen)?Maus schreef:Nee geen kriebels voor een STI, niet eens voor een sub. Wel de kriebels voor wat anders.Sander2 schreef:STI kriebels?Maus schreef:Mocht je een phase 3 interessant vinden dan hoor ik 't wel.![]()
@ Foeke: De RS ben ik nog niet zat hoor, maar als er een serieuze koper voor is, mag tie weg.
Als je erin bleef rijden tot begin volgend jaar, dan had je er een hele geinteresseerde potentiele koper bij!!!

-
- Contacteer:
Phoe das een moeilijke! Dat zal dan wel geen Renault worden. Nog een tipje?Maus schreef:Tis een auto met een zelfde "wow"-factor als de V6, alleen dan vele malen praktischer.Sander2 schreef:Enlighten us...
-
- Contacteer:
Die is (heel) zwaar. Moet ook wel om de krachten aan te kunnen, maar filerijden is er geen pretje door.Foeke schreef:Hoe voelt de koppeling aan van een RS????? Omdat die van een 16V zwaar is
Bij mijn ph3 valt het allemaal wel mee eigenlijk....ten opzichte van andere auto's vind ik hem niet erg veel zwaarder...Foeke schreef:Hoe voelt de koppeling aan van een RS????? Omdat die van een 16V zwaar is
-
- Contacteer:
Als ik na een dagje of wat in een Clio 1.2 heb gereden (leenauto bij schade) en ik denk er even niet aan dan laat ik hem geheid de eerste keer af slaan.Sander2 schreef:Bij mijn ph3 valt het allemaal wel mee eigenlijk....ten opzichte van andere auto's vind ik hem niet erg veel zwaarder...Foeke schreef:Hoe voelt de koppeling aan van een RS????? Omdat die van een 16V zwaar is

-
Ik vind het eigenlijk ook heel erg meevallen (ph2)Sander2 schreef:Bij mijn ph3 valt het allemaal wel mee eigenlijk....ten opzichte van andere auto's vind ik hem niet erg veel zwaarder...Foeke schreef:Hoe voelt de koppeling aan van een RS????? Omdat die van een 16V zwaar is
@ Remy: Ik had er (helaas) niet dat sportieve onderstel onder, ook niet de donkere velgen. Inmiddels zit er wel wat beters onder dan standaard. Ik ben van plan tot eind van 't jaar met de Clio te blijven rijden en dan op zoek te gaan naar wat anders. Tenzij er al eerder iemand serieus interesse in heeft.
@ Sander2: Nee tis geen Megane. Ik zoek iets sportiefs.
@ Elmotheelk: Nog een tipje? Tis idd geen Renault wat ik op 't oog heb.
@ Foeke: Ik deel de mening van Sander en Gijs, vind de koppeling niet (veel) zwaarder gaan dan een andere auto. 't Zal ook wel een kwestie van gewenning zijn, maar dat is bij elke auto.
@ Sander2: Nee tis geen Megane. Ik zoek iets sportiefs.

@ Elmotheelk: Nog een tipje? Tis idd geen Renault wat ik op 't oog heb.
@ Foeke: Ik deel de mening van Sander en Gijs, vind de koppeling niet (veel) zwaarder gaan dan een andere auto. 't Zal ook wel een kwestie van gewenning zijn, maar dat is bij elke auto.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
waarzo stond ie?
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
Ik ben benieuwd! Goeie keuze in ieder geval, weer een RS er bij 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
uit de buurt?Foeke schreef:In Nederland![]()
![]()
Nadere info komt wel als ie in mijn bezit is.......
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
-
Vage bedoeling hiero! 

-
- Über-Spammer
En issie er al ???Foeke schreef:In Nederland![]()
![]()
Nadere info komt wel als ie in mijn bezit is.......