Ik heb een vraagje, wie kan mij helpen aan een bedrijf en informatie over chip tuning??
En heeft iemand van jullie daar ervaring mee?
Alvast bedankt!

Greetz Brutus16V
Subtiel Patrick!PtrGte schreef:hee...
je kan ook een speciaal chippie bij mij bestellen,
kost 2150 euro, krijg je er gelijk een nieuwe 2.0 16v motor bij
Volgens mij maakt menno 'On The Road' ChipsMadmaus schreef:Menno gebruikt toch "standaard" cup chips?
En bij een tuningsbedrijf zeggen ze dat ze aan de hand van een vermogensuitdraai een chip op maat maken. Of het echt veel verschil maakt weet ik niet. Wel in de kosten.
menno~Haas~ schreef:maar de mensen hier zijn er enthousiast over toch!!!!!
Hoe dan ookTMC16v schreef:Volgens mij maakt menno 'On The Road' ChipsMadmaus schreef:Menno gebruikt toch "standaard" cup chips?
En bij een tuningsbedrijf zeggen ze dat ze aan de hand van een vermogensuitdraai een chip op maat maken. Of het echt veel verschil maakt weet ik niet. Wel in de kosten.
Door eerst in de auto waardes uit te lezen en aan de hand daarvan een Standaard aagepaste chip iets bij te schaven.
Nee das over het algemeen alleen beter.Brutus16V schreef:nee foutje ik tank nu 95 ongelood
en is het geen probleem om dan 98 ongelood te gaan tanken
of maakt het niet uit als ik van 95 naar 98 stap
greetz
Euro 98??? In welk land woon jij, aangezien het hier in nederland nog altijd super plus 98 is.mikko schreef:Die chip schijnt geoptimaliseerd te zijn voor Euro98, het is geen probleem om dat te tanken..het is alleen wat prijziger