Wilma schreef:Ja, is alleen voor leden!!!Merijn schreef:Is dit een members-only event? Even voor de duidelijkheid...

Wilma schreef:Ja, is alleen voor leden!!!Merijn schreef:Is dit een members-only event? Even voor de duidelijkheid...
Ik moet duis iemand regelen omdat het anders te moeilijk wordt ???? Liefst van het vrouwelijk geslacht neem ik aan ???~Haas~ schreef:voor de 'nieuwe' deelnemers onder ons nog ff voor de duidelijkheid, neem een navigator mee, in je eentje is dit niet te doen! We rijden een antal minuten achter elkaar aan, dus dood treintje rijden is er als het goed is niet bij
Moet je wel zeker weten dat ze kan lezenArie van de Hoek schreef:Hmmmm... Hard ?? Aardig hard ??"Navigatrice" is geregeld.
tsja, niet iedereen heeft 150 pk onder zijn kont marcelMarcel B. schreef:aardig hard?
Xvisor schreef:Ennuh contributie is als het goed is vorige week al betaald.....?? Kan iemand dat anders ff bevestigen??
Als je betaald hebt is er geen enkel probleemXvisor schreef:Ik zie net dat het de 31e pas is afgeschreven
Heerlijk toch!!!Steven schreef:t@ring het wordt nog druk, zal lekker vol zijn op de vertrekplek
R(ay)Si schreef:Ken er nog 1
Jammers dat jullie er niet bijzijn....Riël schreef:Ik was aan het twijfelen, maar blijkt dat ik moet werken de 12e.HElaas!