Ik kan het zo amper bijhouden man, laat staan dat ik nog ah modden ben...~Haas~ schreef:merijn en ollie...kappen met modden!!!GRMBL.... @&$()^@(#)*%#@
Friday Nightmeeting Oss I
Als ik dit zo lees, ben ik degene die het druk krijgt~Haas~ schreef:nounou..hij krijgt t drukFerdy schreef:nee...die wil deze geile bink hier!!!~Haas~ schreef: Gielske, zie je zondag wel voorbij komen, ff geilen op die massage van je mannetje..![]()
hmz...dan is er toch wat veranderd in die drie jaar..Paul1916v schreef:Jongens, jongens...
als een vrouw nee zegt....bedoelt ze meestal ook nee

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
emancipatie he...~Haas~ schreef:hmz...dan is er toch wat veranderd in die drie jaar..Paul1916v schreef:Jongens, jongens...
als een vrouw nee zegt....bedoelt ze meestal ook nee![]()

Merijn schreef:Shoot Ollie... Ik doe dat nooit!
Ollie schreef:Ik kan het zo amper bijhouden man, laat staan dat ik nog ah modden ben...~Haas~ schreef:merijn en ollie...kappen met modden!!!GRMBL.... @&$()^@(#)*%#@
sorry sorry sorry...mijn fout!!!

Maar de meeste vrouwen die jij kent houden waarschijnlijk ook niet van auto's en N.E.C.
-
- Contacteer:
Oeioei..gevaarlijke opmerking dit meid..Gielske schreef:Als ik dit zo lees, ben ik degene die het druk krijgt~Haas~ schreef:nounou..hij krijgt t drukFerdy schreef:nee...die wil deze geile bink hier!!!~Haas~ schreef: Gielske, zie je zondag wel voorbij komen, ff geilen op die massage van je mannetje..![]()

ikke wil ook!

dan dragen ze in het vervolg hun koffers ook maar zelf en wordt er ook niet meer aan deuren ophouden gedaan...Paul1916v schreef:emancipatie he...~Haas~ schreef:hmz...dan is er toch wat veranderd in die drie jaar..Paul1916v schreef:Jongens, jongens...
als een vrouw nee zegt....bedoelt ze meestal ook nee![]()

Wel makkelijk trouwens

-
- Contacteer:
1-0 voor GielskeGielske schreef:Maar de meeste vrouwen die jij kent houden waarschijnlijk ook niet van auto's en N.E.C.

dat klopt, maar dat zal vast in de genen zitten, daar moet je zus ook maar meekomen, zullen we die chromosomen ff ordenen, zodat ze toe gaat geven dat ze dat wel leuk vindGielske schreef:Maar de meeste vrouwen die jij kent houden waarschijnlijk ook niet van auto's en N.E.C.

-
- Contacteer:
Zie je al bureautjes stijgen ook?

1-1Paul1916v schreef:1-0 voor GielskeGielske schreef:Maar de meeste vrouwen die jij kent houden waarschijnlijk ook niet van auto's en N.E.C.
Idd, ik denk dat ik zo maar eens moet gaan pauzeren (zit nl op school) Kunnen jullie allemaal ff afkoelen 

heb t koud zat en mijn buro zit verankerd in de grond,dus...
ennuh, nee, de stoel zakt ook niet...
ennuh, nee, de stoel zakt ook niet...

terecht, tis immers t FNO topicOllie schreef:Het testosteron niveau rijst de pan uit hier

*Zet olie weer terug in de kast*Ollie schreef:Oei, kan ik die massage ook wel op mijn buik schrijven dus!!!!dennisvr schreef:*stuurt door aan Wilma*Ollie schreef:Nee, vrouwen moeten niet over auto's praten...(IMHO)
-
- Contacteer:
Zal ik dan maar ff t goede voorbeeld geven? ik ben er vandoor..lees vanavond wel weer bij....tijd voor de lunch!Gielske schreef:Idd, ik denk dat ik zo maar eens moet gaan pauzeren (zit nl op school) Kunnen jullie allemaal ff afkoelen

ik ZIT te lunchen, hangt al een kwartier een boterham salami uit mijn smoelwerk.. en dat wekt rare reacties op hier bij mijn collega's 

-
- Contacteer:
nog 1 post dan.....Wilma schreef:*Zet olie weer terug in de kast*Ollie schreef:Oei, kan ik die massage ook wel op mijn buik schrijven dus!!!!dennisvr schreef:*stuurt door aan Wilma*Ollie schreef:Nee, vrouwen moeten niet over auto's praten...(IMHO)

Is er nu nog een plekje vrij in je massageschema??? hier zit een vrijwilliger hoor

What: BBQ
Where: Merijn's place, Uden
When: 10 / 11 June
Who:
Aanwezig:
Haas (10)
Merijn (11)
Paul (10)
Monica (11)
Oliver (11) alleen drinken erna is voor mij ook voldoende..
Ferdy & Femke (10)
Rob (10/11)
Johan (10)
Frits (11)
Chris (11)
Geef ff achter je naam aan welke datum je prefereert.
When: 10 / 11 June
Who:
Aanwezig:
Haas (10)
Merijn (11)
Paul (10)
Monica (11)
Oliver (11) alleen drinken erna is voor mij ook voldoende..
Ferdy & Femke (10)
Rob (10/11)
Johan (10)
Frits (11)
Chris (11)
Geef ff achter je naam aan welke datum je prefereert.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
hoe vet: 4 pagina's vol onzin in amper drie kwartier 
@Chris:

@Chris:

Ik ga nou echt pauze houden... Doeidoei!!! Lees ook straks wel bij
smakelijk everyone, ik ga maar weer eens aan t werk 

Op Automaxx maar een massage salon openen danPaul1916v schreef:nog 1 post dan.....Wilma schreef:*Zet olie weer terug in de kast*Ollie schreef:Oei, kan ik die massage ook wel op mijn buik schrijven dus!!!!dennisvr schreef:*stuurt door aan Wilma*Ollie schreef:Nee, vrouwen moeten niet over auto's praten...(IMHO)
Is er nu nog een plekje vrij in je massageschema??? hier zit een vrijwilliger hoor

ollie...f*cking Thorvald die je bent 
@Wilma, waar is de nummertjesautomaat?

@Wilma, waar is de nummertjesautomaat?
What: BBQ
When: Saturday the 11th of June
Who:
Haas - BBQ (zorgt voor de vleeszaken)
Merijn - BBQ
Paul - BBQ (gaat voor drank zorgen behalve bier..PM even als je wat wil)
Monica
Oliver - BBQ
Rob
Johan - BBQ (blijft alleen niet te lang)
Frits
Steven
Chris
When: Saturday the 11th of June
Who:
Haas - BBQ (zorgt voor de vleeszaken)
Merijn - BBQ
Paul - BBQ (gaat voor drank zorgen behalve bier..PM even als je wat wil)
Monica
Oliver - BBQ
Rob
Johan - BBQ (blijft alleen niet te lang)
Frits
Steven
Chris
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
weet ik veel...had gewoon ff zin iemand zo te noemenOllie schreef:Waarom ben ik nu Thorvald?

Omdat je merijn opzadeld met t editten van dat lijstje

Maarja, is ook zijn taak...dus...

heb nu al zin in de BBQ!!!