Volgende week vrijdag, clifford concept 650 klasse IIFerdy schreef:waar ga je dat laten doen en wat voor alarm wordt het ?
Ik ga gewoon naar de AH. Vriend van me is daar VM, dus die korting komt wel goedGielske schreef:In uden zitten toch ook wel supermarkten... Wij hebben met oud en nieuw gegourmet met 20 man en gewoon bij de Aldi of Plus (week niet meer zeker) vlees gehaald.
Zou gezellig zijn idd, wat vrouwvolkMerijn schreef:Kom jij ook langs, Gielske?
hmz..ja, moet ik ook nog steeds doen. Ding ligt maar te liggen op mijn kamer...volg week eens aan beginnenPaul1916v schreef:Volgende week vrijdag, clifford concept 650 klasse IIFerdy schreef:waar ga je dat laten doen en wat voor alarm wordt het ?
laat t doen bij dezelfde zaak als waar wilma t heeft laten doen..icefactory in almere
Haasje, haasje, haasje toch....~Haas~ schreef:Ik ga gewoon naar de AH. Vriend van me is daar VM, dus die korting komt wel goedGielske schreef:In uden zitten toch ook wel supermarkten... Wij hebben met oud en nieuw gegourmet met 20 man en gewoon bij de Aldi of Plus (week niet meer zeker) vlees gehaald.![]()
![]()
![]()
Zou gezellig zijn idd, wat vrouwvolkMerijn schreef:Kom jij ook langs, Gielske?En neem wat vriendinnen mee
klein of ouder zusje misschien
![]()
*just jokin'*
jij zorgt tocht voor t avondvertierMerijn schreef:Relaxte shit! Straks hoef ik helemaal niks meer te regelen!
tsja, ik ben ook na drie jaar weer op de markt...Paul1916v schreef:Ja he dat moet ik na bijna 3 jaar weer allemaal opnieuw gaan leren...![]()
Maar ik heb goede leraren..dat zie ik al
leg uit...Ferdy schreef:dit strookt niet met die eerdere vraag over goedkoop vlees~Haas~ schreef: Zou gezellig zijn idd, wat vrouwvolkEn neem wat vriendinnen mee
![]()
*just jokin'*
Mijn zus is kleiner en ouder, maar heeft een ontiegelijke hekel aan auto's of iig aan praten over auto's. Ze heeft trouwens ook een hekel aan alle dingen die ik aan de auto doe~Haas~ schreef:Zou gezellig zijn idd, wat vrouwvolkMerijn schreef:Kom jij ook langs, Gielske?En neem wat vriendinnen mee
![]()
*just jokin'*
Hmm ja tentamens schijnen voor te gaan...Gielske schreef:Mijn zus is kleiner en ouder, maar heeft een ontiegelijke hekel aan auto's of iig aan praten over auto's. Ze heeft trouwens ook een hekel aan alle dingen die ik aan de auto doe~Haas~ schreef:Zou gezellig zijn idd, wat vrouwvolkMerijn schreef:Kom jij ook langs, Gielske?En neem wat vriendinnen mee
![]()
*just jokin'*
Maar ik denk niet dat ik zal komen aangezien mijn tentamens donderdag beginnen. Sorry!!! Kom nog wel een andere keer kennismaken... Iig op summer![]()
Het gaat over vlees, worsten, 18inchers en dat soort zaken...houdt je zus daar ook niet van?Ollie schreef:@ Gielske: denk je dat het over auto's zal gaan die avond
behoeft denk ik geen uitleg~Haas~ schreef:leg uit...Ferdy schreef:dit strookt niet met die eerdere vraag over goedkoop vlees~Haas~ schreef: Zou gezellig zijn idd, wat vrouwvolkEn neem wat vriendinnen mee
![]()
*just jokin'*