he ik ben pascal kolle en ben in het bezit van een 19 16v phase 1 en mijn bij naam is lowrider01 williams bleu strakke achterklep dubbele uitlaat systeem van golf drie zijlijsten deuren verwijderd 70mm dichter bij het asfalt 17 miglia milli evo velgen phase 2 neus evo side skirts speciaal aangepaste achterbumper enz enz enz greetz lowrider01
een echte vent word geen agent een echte man zorgt dat hij een 19 phase 1 aan kan
lowrider01 schreef:he ik ben pascal kolle en ben in het bezit van een 19 16v phase 1 en mijn bij naam is lowrider01 williams bleu strakke achterklep dubbele uitlaat systeem van golf drie zijlijsten deuren verwijderd 70mm dichter bij het asfalt 17 miglia milli evo velgen phase 2 neus evo side skirts speciaal aangepaste achterbumper enz enz enz greetz lowrider01
foutje ging ff mis, maar pascal grote renault vriend dus nu ben je een echte rtc'er whahaha gr. de echte noordhoren en doe ff groeten aan je buurman nou haaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiii
Deze auto was al van een clublid, maar wou erg graag een GT Turbo. Volgens mij reed hij ergens in Limburg. Heeft ook wel eens op de stand gestaan tijdens Speed.
vind t er eigenlijk wel snaarstrak uitzien. Ben meer gecharmeerd van PH I kappen en PHII lampen, maar minder van de PHII grille en kap. Mooie combi dit hoor! De voorbumper is niet geheel mijn smaak, maar goed, vind t een super mooi wagentje hoor!
Maar kan het zijn dat ik je gisteren (dinsdag) zag Pascal?
Jij reed tussen grijpskerk en noordhorn
dat kan wel kom hem ook vaak tegen. en kan niet missen met zo'n auto. p.s hij gaat er nu airride in zetten hij zou eerst 2.0 16v blok in doen, maar het wordt toch airride. dus kan ik mijn 18. 16v blok ruilen tegen die 2.0 16v
ojah als iemand canonballman nog spreekt kan je dan ff vragen of hij die openluchtfilter al naar mij heeft opgestuurd, want krijg maar geen bericht van hem heb al een pm gestuurd, maar het blijft stil.
greetzzzzzzzzzzzzz marcel
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"