kleurcode williams velgen
http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=15898
Alstu
Heb je trouwens echte speedline 16inch velgen, of bedoel je Prima sport
Alstu
Heb je trouwens echte speedline 16inch velgen, of bedoel je Prima sport

-
Je weet, zonder
is zo'n topic lang niet zo leuk. 

Wat foto's zou inderdaad wel leuk zijn ja 

-
bart, mag ik zo brutaal zijn om te vragen hoeveel je kwijt was? ik wil de mijne ook laten doen.
-
idee, coaten is vaak goedkoper en zeker beter, kijk dus ff goed of het kleurnummer ook toevallig een zogenaamde RAL kleur is, en zoniet kijk dan wat de dichstbijzijnde RAL tint is. ga dan liever voor een iets andere tint.
een coating blijft er veel beter op zitten, denk dan vooral aan de winter en aan de pekel
een coating blijft er veel beter op zitten, denk dan vooral aan de winter en aan de pekel
productie # 3083 "wil wil wel"
-
- Contacteer:
Heb ze hier laten caoten en is echt zeer mooi geworden. Heb 4 nieuwe doppen die midden in de williams velgen zitten gekocht bij de Renault dealer en die zijn exact de zelfde kleur http://www.wheeltrim.nl/
-
Hebben ze ook de velgranden gepolijst?
-
ik heb wel een orginele williams maar heb geen gepolijste rand in de velg, hoe zit dit nu is de gepolijste rand van een phase 2 ofzo?
productie # 3083 "wil wil wel"
-
Die hoort er bij elke Williams op te zitten, ongeacht welke fase.
-
hoort idd niet, gewoon cheapo overgespoten net zoals bij mijmatchstickman schreef:ik heb wel een orginele williams maar heb geen gepolijste rand in de velg, hoe zit dit nu is de gepolijste rand van een phase 2 ofzo?

-
tip: Aluvelgrepair , Antwerpen
15inch Speedliners - borduurschade (alle4) - oxidatie (alle4) - 1 tje rechten - anti-steenslaglaag - dekkende primer - hoofdverf - gepolierd randje (ontdaan van de borduurschade uiteraard) - en velg volledig gevernist (buiten EN binnenkant)
duur: 1week
prijskaartje:
hou je vast
220
en kwaliteit was super
15inch Speedliners - borduurschade (alle4) - oxidatie (alle4) - 1 tje rechten - anti-steenslaglaag - dekkende primer - hoofdverf - gepolierd randje (ontdaan van de borduurschade uiteraard) - en velg volledig gevernist (buiten EN binnenkant)
duur: 1week
prijskaartje:
hou je vast
220

en kwaliteit was super

-
Mwoa, 220,- plus een tankje benzine à 50,-, dan komen we uit op een niet onaardig bedrag van 270,-. Maar ja, dan moet je wel een tweede setje velgen met banden hebben.
-
- Contacteer:
Ja met gepolijste rand niet van orgineel te onderschijden volgens mijn idee. Had erg veel stoeprand schade en oxidatie aan de velgen zitten en alles is weg en zien er super strak uit.LotuzClioWilliams schreef:Hebben ze ook de velgranden gepolijst?
-
Heb je al foto's ervan? Ik zie die helaas niet op je site staan. Of ik kijk verkeerd. En hoeveel rekenen zij hiervoor?
-
Ik heb Wheeltrim een tijdje terug hier over een mail gestuurd.LotuzClioWilliams schreef:hoeveel rekenen zij hiervoor?
530 euro
-
Frank M schreef:Ik heb Wheeltrim een tijdje terug hier over een mail gestuurd.LotuzClioWilliams schreef:hoeveel rekenen zij hiervoor?
530 euro

-
Het nadeel daarvan is dat je dan meteen nieuwe banden erbij moet kopen, omdat ze een inch groter zijn. Of bedoel je de 15" replica's?Patrick (Basic) schreef:Dan maar prima racing![]()
die zijn 660 euro zonder banden en zonder verscheping
kost je een aardig zakcentje.
-
Ik denk dat ik na m'n vakantie maar weer naar m'n ouders terug verhuis. Ik verlang nog regelmatig terug naar de tijd dat ik iedere maand een half maandsalaris aan m'n auto kon besteden. [img]http://www.peugeotgticlub.nl/images/smiles/icon_cry.gif[/img]
-
Ja, met het vakantiegeld had ik ook een "nieuw" setje Williams velgen met nieuwe banden kunnen halen. Eerst maar even kijken hoeveel er over is na m'n vakantie. Dat wordt waarschijnlijk regelmatig een patatje of iets dergelijks i.p.v. uitgebreid uit eten. 

[img]http://www.blabla.nl/beschadigd_144b.jpg[/img]