Baas van martin~Haas~ schreef:Frits van wie is die hoerensloep daar op de foto??

Baas van martin~Haas~ schreef:Frits van wie is die hoerensloep daar op de foto??
Ik moet zeggen. ook al is het een bmw. ik heb toch echt diep respect voor die gasten hoor. hoe ze alles aanpakken/aanpassen en voor elkaar hebben.Marcel B. schreef:Ja idd, wil je ff gauw opsodemieteren met die boerenmestwagens!
sorry bossMarcel B. schreef:Ja idd, wil je ff gauw opsodemieteren met die boerenmestwagens!
Die staat er al een tijdje.
Gewoon gaan kijken, proefrondje, samen met een monteurtje...
HOEI!~Haas~ schreef:Fried, ouwe rugridder
whehehe..wist niet dat je een willie wilde hebbenMaar goed plan, alsie op de brug moet, hoor ik t wel he
Chris schreef:Jammer dat ze adverteren met een verkeerd bouwjaar, hij is namelijk van 8-1993.
Tja, ik heb al een keer een email gestuurd. Maar ja,.. kenteken is toch geen geheim iets of zo... Tis dat de foto vrij onduidelijk is, anders geeft het mogelijk toch een vertekend beeld van de werkelijkheid..Strijder schreef:Raar zeg wat is hier de reden van, luiheid het zal jou auto (nummerbord) maar zijn
Kost dat..??
LotuzClioWilliams schreef:Met alle respect, maar dat ziet er toch lang niet zo mooi uit. En zo handig ben ik ook weer niet. Althans, niet dat ik me bewust van ben.
Dit moet inderdaad nog gelakt worden, dit was pas na twee harslagen. Hierna ziet het er precies net zo uit als de voorbeelden uit GB. Ik moet er wel bijzeggen dat de delen van mij gelamineerd zijn.Steven schreef:Ik vind het toch knap werk van Marcel
Met veel blanke lak en poetsen kun je het ook wel net zo krijgen als die kant en klare zooi. Maar dit ziet er veel puurder uit zo.
Weet wel dat die Willi zeker al langer dan een half jaar te koop staat en persoonlijk vertrouw ik t niet