Maja ik vind mezelf voorlopig te jong voor zo'n ouwelullebak

Wanneer gaan we een x lekker donutte?

De 10eJohan schreef:de 17de??, als het goed weer is batavier ofnie.
soort van ja.Steven schreef:Dat taxirijden (=relaxed cruisen) is naar je hoofd gestegen denk?
Ik rij nou een Ford Fiesta 1.3i Cheers, maar je hoeft me niet over te halen hoor... Ik ben aan het sparen voor een megane coupe~Haas~ schreef:in de naam staat oss, maar we staan normaal gesproken altijd bij de Mac in Beuningen en bij mooi weer (lees: zomermaanden) bij de Batavier in Niftrik. Vraag me niet waarom t dan Friday Nightmeeting Oss heet, das een te lang verhaal
We kijken of we volg week vrijdag kunnen afspreken, maar dan moet er wel een btje animo voor zijn. Tuurlijk mag je een keer langskomen, altijd gezellig. Wat voor auto heb je? Wij rijden namelijk allemaal renaultjes, maar misschien kunnen we je dan wel overhalen een renault te kopen
Gielske schreef:Ik rij nou een Ford Fiesta 1.3i Cheers, maar je hoeft me niet over te halen hoor... Ik ben aan het sparen voor een megane coupe~Haas~ schreef:in de naam staat oss, maar we staan normaal gesproken altijd bij de Mac in Beuningen en bij mooi weer (lees: zomermaanden) bij de Batavier in Niftrik. Vraag me niet waarom t dan Friday Nightmeeting Oss heet, das een te lang verhaal
We kijken of we volg week vrijdag kunnen afspreken, maar dan moet er wel een btje animo voor zijn. Tuurlijk mag je een keer langskomen, altijd gezellig. Wat voor auto heb je? Wij rijden namelijk allemaal renaultjes, maar misschien kunnen we je dan wel overhalen een renault te kopen
Waar heb jij het nu weer over??~Haas~ schreef:gossie..er zit hier weer iemand de mod uit te hangen...
Frits schreef:Waar heb jij het nu weer over??~Haas~ schreef:gossie..er zit hier weer iemand de mod uit te hangen...
Merijn schreef:~Haas~ schreef:gossie..er zit hier weer iemand de mod uit te hangen...![]()