De paddock kaart is gratis! Echter wil je het hele weekend komen, moet je via Automaxx een kampeer / entreekaart bestellen. Dat gaat niet via ons namelijk.
Balen van je werkeloosheid man

ShootBram (vospower) schreef:Ik moet er natuulijk niet bijzeggen dat ik geen lid ben, maar ook dat kan ik beargumenteren![]()
![]()
Is zeker een goed idee, zal t er s met t bestuur over hebbenMortixx schreef:Om nog even terug te komen op die BBQ
Ik kan er eentje regelen is wel geen olievat of een gesloopte renault maar hij is wel lekker groot. Zo een waar je op BBQed bij groote feestjes. Als ik die moet meenemen moeten jullie het maar laten weten.
Ik heb hem tot nu toe gereserveerd maar moet na het weekend iets definitiefs laten weten. Ik weet wel niet of we er op donderdag dan al iets aan hebben omdat ik pas na 5 uur naar het noorden kan vertrekken
Doe eens KLIK!!(Hoolie)-Ad schreef:Ik wil 1 dag komen met mijn 5 en graag op de stand.
Ik weet alleen nog niet of het zatedrag of zondag word'
waar moet ik me nu inschrijven , wat moet ik wie betalen etc.
(ik kom samen met mijn vriendin)
stand kost nix(Hoolie)-Ad schreef:dat heb ik gedaan maar ondanks alles snap ik er eerlijk gezegt geen hol van (zal wel aan mij liggen maarja)
Ik snap dat ik me daar moet inschrijven maar moet ik dan nog een kaartje kopen via automaxx zelf?
en wat kost het om op de stand te komen.. moet je er dan een bepaalde tijd zijn tot een bepaalde tijd etc.
ligt eraan(Hoolie)-Ad schreef:ik neem aan dat toegangskaarten dan niet vooraf hoeven te worden gekocht maar ook aan de deur kunnen worden gekocht
Dat zeg ikErik Olijnsma schreef:klopt, maar zijn iets duurder en zolang de voorraad strekt
dat maakt niet uit(Hoolie)-Ad schreef:Nee ik kom maar 1 dag als alles meezit.
dus helaas niet kramperen.
en weet nog niet of ik zaterdag of zondag kom dus kan me nog niet opgeven in dat andere topic
Ik zal t gemist hebben, maar gaat t DJ gebeuren niet meer door? Heb hier nog iemand die namelijk erg staat te popelen...Ollie schreef:Wie van de leden aanwezig op Automaxx heeft zin op zaterdag en/of zondag met zijn/haar auto bij ons in de tent te staan en met zijn/haar install voor muziek te zorgen?
als je betaald hebt is er nix aan het handjeSteefzz schreef:Ja in dat topic sta ik al in het lijstje:16. Stefan - 19
Alleen was ik benieuwd of ik dan daar mag staan omdat het voor betalende leden is en ik pas vorige week heb betaald ofzo.
Maar nu ik bij de RTC stand sta hoef ik me toch niet aan te melden voor een onderdeel?
met aanmelden voor een onderdeel, wordt er bedoeld: voor de dB-wedstrijden, sprinten, enzSteefzz schreef:Ja in dat topic sta ik al in het lijstje:16. Stefan - 19
Alleen was ik benieuwd of ik dan daar mag staan omdat het voor betalende leden is en ik pas vorige week heb betaald ofzo.
Maar nu ik bij de RTC stand sta hoef ik me toch niet aan te melden voor een onderdeel?