printplaatje CV, help!

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
bluebird

Wie oh wie kan mij aan een nieuw printplaatje en ab helpen voor in een clio rsi uit 10-1995? Woon zelf in Hilversum en wil het best op komen halen bij je, indien redelijk in de buurt. Ga donderdagavond helaas m'n autootje wellicht verkopen en ben nu bezig met het in orde maken van kleine gebreken. Mocht ik hem niet verkopen, dan beloof ik hierbij plechtig mezelf keurig voor te stellen....

Bluebird
Menno

Je kunt er niet zomaar een ander printje in duwen, dan werkt je sleutel niet meer op de cv. Dus opzoek naar een setje, of de huidige print repareren.

Een enkele hobbyist (ik ook :lol: ) kan een ontvanger bij een sleutel laten matchen, maar de dealer kan ze niet op elkaar inleren oid.
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Of een ander setje scoren, dus zender en ontvanger. :wink:

Ik weet het niet zeker, maar ik geloof dat Haas er nog een had liggen. Maar die zal ook zo zelf wel reageren.

Gr. Frits

p.s. nog welkom op het forum :wink:
bluebird

Thnx voor de info alvast!
m'n zwager heeft het hele printplaatje nagekeken en sommige delen opnieuw gesoldeerd, maar we krijgen hem helaas niet meer aan de praat. Dit alles komt door lekkage, waarvan ik het schuifdak de schuld gaf, maar door 'eindeloos'zoeken enlezen op dit forum kwam ik erachter dat de antenne de boosdoener is! Suf dat ik daar zelf niet op ben gekomen, maar ja... In ieder geval nu de lekkage dankzij dit forum al opgelost, waarvoor dank. Maar uiteraard was het printplaatje de grote dupe van het lekkageverhaal. Ik snap dat ik ook een nieuwe ab nodig heb, het liefst een die in de sleutel past maar een losse is ook prima. Groetjes,

Bluebird
Gabri van der Veen
Über-Spammer

misschien even op de sloop kijken, staat vast wel een 21, 25 of ander model met zo'n ontvanger en met een beetje mazzel ook nog met de sleutel erbij :)
Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
Haas
Car: Megane RS

die zenders en ontvangers van 21's 25's safrane's en laguna's gaan neit passen..daar kwam ik laatst ook achter.

Ik heb nog een sleutel en ontvanger in de aanbieding, Gewoon stekker erin, sleutel omzetten en klaar is kees. Kopen? :smoke:
Bart V

Van een 21 en 25 passen gegarandeerd. Enkel even het zwarte lensje overzetten. Die ontvangers zijn exact hetzelfde van de 5,19,21, 25, clio 1 etc. Van al die oude zooi zegmaar :)

Laguna gaat niet passen.
bluebird

@ Haas, je hebt een PM van me...

Ben vandaag langs de sloperijen in de buurt geweest, maar is moeilijk verhaal. Bij ééntje was er een printplaatje/ ontvanger maar geen sleutel/ zender beschikbaar. Bij Renault kost het geintje zo'n 150 pleuries, dus nu maar de onderhandelingen gestart met Haas!

Bluebird
Haas
Car: Megane RS

Bart V schreef:Van een 21 en 25 passen gegarandeerd. Enkel even het zwarte lensje overzetten. Die ontvangers zijn exact hetzelfde van de 5,19,21, 25, clio 1 etc. Van al die oude zooi zegmaar :)

Laguna gaat niet passen.
hmz..oke, dacht dat die van een 25 en safrane tzelfde waren. Nooit zelf gezien, maar dat zat zo in mijn hoofd :) Van ene Laguna is iig anders :s

@Arjen, pm terug :D
Plaats reactie