Even voorstellen: Gielske
Hey mensen!!!
Ik zal me ook even voorstellen...
Ik ben Jenny, een blonde branbantse uit een klein dorpje genaamd Schaijk. 19 jaartjes jong en dus sinds 29 september 2004 trotse eigenaar van dat gewilde roze papiertje!!! Ik rij nou nog in een Ford Fiesta 1.3i Cheers (door mij liefkozend Frodje genoemd, waar mijn zus altijd laaiend over wordt ). Hij is gesponsord door mijn vader, dus lekker goedkoop ;)Mijn vader heeft een Volvo S60 2.4t waar ik eigenlijk net zo vaak in rijd als in het Frodje. Helaas is die ver buiten mijn budget (*goh*). Momenteel ben ik hard aan het sparen voor een Renault Megane Coupé, want daar ben ik echt verliefd op!!! Ik heb dus ook 2 baantjes (ik verkoop kattenbakkorrels bij een callcenter en werk bij LTV, ons lokale televisiestation). Als ik eenmaal een mooie auto heb, ga ik daar natuurlijk lekker aan sleutelen.
Ik doe een HTS opleiding aan de HAN (Hogeschool van Arnhem en Nijmegen) in Nijmegen waarbij ik heel wat uurtjes achter de computer zit en dus heel wat tuningfora lees. Op die school ben ik ook voorzitster van de activiteiten-/feestcommissie. Ik ben dus dol op uitgaan, hoewel ik dat de laatste tijd iets minder doe, zodat ik kan sparen voor mijn eigen coupe!!! Verder ben ik helemaal gek van muziek maken en luisteren. Ik treed al een paar jaar op als rapster en soms ook als zangeres. Mijn absolute hoogtepunten wat dat betreft waren denk ik wel op 3fm (stenders vroeg) en bij Radio 538 (Niels en Froukje). Ik zwem ook nog bij de RBO (ReddingsBrigade Oss) en werk in de zomer als strandwacht/EHBO'er bij een recreatieplas in Oss. En mijn laatste hobby (hoe boers het ook zal klinken voor mensen die niet uit onze streek komen...) is carnaval. Ik zit in een vereniging (zoals bijna 2000 andere inwoners uit ons 8000 inwoners tellende dorp) en daarmee bouwen we elk jaar een praalwagen voor de grote Moeslandse optocht.
Zoals jullie zien heb ik nogal een druk leventje, maar dat vind ik echt heerlijk!!! Ik zie jullie hopelijk op de volgende meeting (Full Speed??? Of anders 3 juli!!!) Voor meer info over mij, mijn auto en foto's van meetings kun je op http://www.gielskesridezzz.tk kijken.
Heel veel liefs en Xjes
Gielske
Ik zal me ook even voorstellen...
Ik ben Jenny, een blonde branbantse uit een klein dorpje genaamd Schaijk. 19 jaartjes jong en dus sinds 29 september 2004 trotse eigenaar van dat gewilde roze papiertje!!! Ik rij nou nog in een Ford Fiesta 1.3i Cheers (door mij liefkozend Frodje genoemd, waar mijn zus altijd laaiend over wordt ). Hij is gesponsord door mijn vader, dus lekker goedkoop ;)Mijn vader heeft een Volvo S60 2.4t waar ik eigenlijk net zo vaak in rijd als in het Frodje. Helaas is die ver buiten mijn budget (*goh*). Momenteel ben ik hard aan het sparen voor een Renault Megane Coupé, want daar ben ik echt verliefd op!!! Ik heb dus ook 2 baantjes (ik verkoop kattenbakkorrels bij een callcenter en werk bij LTV, ons lokale televisiestation). Als ik eenmaal een mooie auto heb, ga ik daar natuurlijk lekker aan sleutelen.
Ik doe een HTS opleiding aan de HAN (Hogeschool van Arnhem en Nijmegen) in Nijmegen waarbij ik heel wat uurtjes achter de computer zit en dus heel wat tuningfora lees. Op die school ben ik ook voorzitster van de activiteiten-/feestcommissie. Ik ben dus dol op uitgaan, hoewel ik dat de laatste tijd iets minder doe, zodat ik kan sparen voor mijn eigen coupe!!! Verder ben ik helemaal gek van muziek maken en luisteren. Ik treed al een paar jaar op als rapster en soms ook als zangeres. Mijn absolute hoogtepunten wat dat betreft waren denk ik wel op 3fm (stenders vroeg) en bij Radio 538 (Niels en Froukje). Ik zwem ook nog bij de RBO (ReddingsBrigade Oss) en werk in de zomer als strandwacht/EHBO'er bij een recreatieplas in Oss. En mijn laatste hobby (hoe boers het ook zal klinken voor mensen die niet uit onze streek komen...) is carnaval. Ik zit in een vereniging (zoals bijna 2000 andere inwoners uit ons 8000 inwoners tellende dorp) en daarmee bouwen we elk jaar een praalwagen voor de grote Moeslandse optocht.
Zoals jullie zien heb ik nogal een druk leventje, maar dat vind ik echt heerlijk!!! Ik zie jullie hopelijk op de volgende meeting (Full Speed??? Of anders 3 juli!!!) Voor meer info over mij, mijn auto en foto's van meetings kun je op http://www.gielskesridezzz.tk kijken.
Heel veel liefs en Xjes
Gielske
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Hoi Jenny!
goh jij hier? had ik echt niet verwacht!
haal je vriendje eens over om ook lid te worden hier? nette MC heeft ie!
[img]http://members.lycos.nl/gielskesridez/B ... %20001.jpg[/img]
veel plezier op t forum!
goh jij hier? had ik echt niet verwacht!

haal je vriendje eens over om ook lid te worden hier? nette MC heeft ie!
veel plezier op t forum!
Zit ie hier niet al dan??? Ik zal het tegen hem zeggen... Zal ik ook maar gelijk ff foto van mezelf en het Frodje posten...
[img]http://members.lycos.nl/gielskesridez/B ... %20017.jpg[/img]
This is me
[img]http://members.lycos.nl/gielskesridez/M ... /Frod5.jpg[/img]
And this is my ride
[img]http://members.lycos.nl/gielskesridez/B ... %20017.jpg[/img]
This is me
[img]http://members.lycos.nl/gielskesridez/M ... /Frod5.jpg[/img]
And this is my ride
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Welkom op het forum.
Een coupe is geen gekke keuze.
Gr.Frits
Een coupe is geen gekke keuze.
Gr.Frits
Project: GTT Blue Sport
komen idd veel vrouwen bij de laatste tijd
, maareh welkom op de site. mooie megane trouwens op de foto. kan wel snappen waarom je liever in een megane of in die volvo rijd, fordje is natuurlijk niet echt helemaal geweldig

-
- Contacteer:
Ik heb hem hier nog niet voorbij zien komen, maar goed, weet ook niet alles natuurlijk 
Ik zie trouwens ook nog geen RTC kenmerken op zijn auto zitten

Zeker niet als je bedenkt dat de koppakking nou lek is (hele motorblok onder de olie)... Maar ik ben bang dat repareren duurder is dan de wagen zelf nog waard is 

-
- Contacteer:
Even je vriendje of vader lief aankijken en een Megane Coupe uitzoeken? (wel de 2.0 16v dan natuurlijk
)

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Zondag toch eens stickers plakken paulPaul1916v schreef:Ik heb hem hier nog niet voorbij zien komen, maar goed, weet ook niet alles natuurlijk

Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
zoals bij velen bekend "al het goede komt uit brabant" welkom

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Ik heb liever een 1.6je denk ik... Rijdt iets goedkoper voor een studentjePaul1916v schreef:Even je vriendje of vader lief aankijken en een Megane Coupe uitzoeken? (wel de 2.0 16v dan natuurlijk)

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Welkom!
snell ditchen die Fiësta
Als je wilt, zet dan eens een rap hier neer, mp3 ofzo, ben wel eens benieuwd naar de anti van een dikke vette zwarte neger ( nee, Sandy, niet racistisch bedoeld
)
snell ditchen die Fiësta

Als je wilt, zet dan eens een rap hier neer, mp3 ofzo, ben wel eens benieuwd naar de anti van een dikke vette zwarte neger ( nee, Sandy, niet racistisch bedoeld
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Contacteer:
hmm dat wel.....
zo heb ik ooit ook nog es zitten twijfelen wat voor coupe ik zou gaan kopen..
alleen kwam ik toen mijn 19 tegen..die kon ik echt niet laten staan
zo heb ik ooit ook nog es zitten twijfelen wat voor coupe ik zou gaan kopen..
alleen kwam ik toen mijn 19 tegen..die kon ik echt niet laten staan

Als ik echt hard wil rijden neem ik die van ons pap wel mee... Heeft toch 200 pk 

-
- Contacteer:
Heb je vroeger op school niet ook eens staan rappen jenny? bij je eindexamen muziek ofzo? kan me vaag nog iets herinneren...
Niet bij mijn eindexamen concert, maar wel bij songfestival, open dag, eigenheimer en weet ik veel wat nog meer... Alles wat te doen was eigenlijk 

-
- Contacteer:
al die optredens leken op mekaar.....Gielske schreef:Niet bij mijn eindexamen concert, maar wel bij songfestival, open dag, eigenheimer en weet ik veel wat nog meer... Alles wat te doen was eigenlijk
Irma (ja die van idols) won overal

Alleen bij songfestival viel uberhaubt iets te winnen.
-
- Contacteer:
maar wel alle jaren dat ik ben wezen kijken won ze als ik t me goed kan herinneren..
maar goed..dit topic gaat over jou en je auto eigenlijk
maar goed..dit topic gaat over jou en je auto eigenlijk

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
en het schone brabantse land waar al het goeds vandaan komt

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Paul1916v schreef:haal je vriendje eens over om ook lid te worden hier? nette MC heeft ie!
Kan je vertellen dat de eigenaar van deze mc zich wel aangemeld heeft op dit forum!Paul1916v schreef:Ik heb hem hier nog niet voorbij zien komen, maar goed, weet ook niet alles natuurlijk
-
- Contacteer:
Ik kreeg t profiel aan door over msn....
maar hij is niet heel veel aanwezig volgens mij
1 post in 8 maanden tijd 
maar hij is niet heel veel aanwezig volgens mij

Volgens mij zit tie tegenwoordig bij het Dutch Tuning Team
Wat wil je over mijn auto weten???
I.C.E.
- Ik heb er een frontje van Pioneer inzitten met voorin (nog) de standaard 11 cm speakers
- Achterin heb ik met mijn neef een hoedenplank van MDF gemaakt, daarin 2 nokia speakers geplaatst en daarna stof er overheen getrokken
- Verder zit er nog een Pioneer 6CD-wisselaar in
Exterieur
- Een raamband boven op de achterruit met rode letters "Sponsored By DADDY"
Interieur
- Rood/zwarte stuurhoes
- Rood/zwarte gordelhoesjes
In de planning:
- Zittingbekleding voor voor en achter (waarschijnlijk met zo'n rode draak
- Matten ook voor en achter en ook met een draak
- Pookknop
- Pookzak
- Handrem
- 13cm composetje voor in de deuren
Al die dingen (op de raamband na) kan ik dan straks gelijk overzetten in mijn meggie, zodat ik meteen al niet meer in een standaard wagen rond rij.
I.C.E.
- Ik heb er een frontje van Pioneer inzitten met voorin (nog) de standaard 11 cm speakers
- Achterin heb ik met mijn neef een hoedenplank van MDF gemaakt, daarin 2 nokia speakers geplaatst en daarna stof er overheen getrokken
- Verder zit er nog een Pioneer 6CD-wisselaar in
Exterieur
- Een raamband boven op de achterruit met rode letters "Sponsored By DADDY"
Interieur
- Rood/zwarte stuurhoes
- Rood/zwarte gordelhoesjes
In de planning:
- Zittingbekleding voor voor en achter (waarschijnlijk met zo'n rode draak
- Matten ook voor en achter en ook met een draak
- Pookknop
- Pookzak
- Handrem
- 13cm composetje voor in de deuren
Al die dingen (op de raamband na) kan ik dan straks gelijk overzetten in mijn meggie, zodat ik meteen al niet meer in een standaard wagen rond rij.
Idd, Ferdi zit bij DTT
Was dat niet bij de afsluiting vorig jaar? 

idd, super groot is ie niet... 1,70m
Oh, ik moest er van Paul1916v nog ff bijzetten dat ik hem kende... Maar voordat jullie nou allemaal zoiets hebben van "O nee he!!!" Ik zal niet zoveel spammen als hij

-
Leuk ik kom ook uit nijmegen
, misschien zie ik je nog x rondkarren.

-
clio 1 phase 2 1.8 16v uit '95 (zie wie is wie voor foto)Ron(nie) schreef:ik ook, wat voor een Clio rijdt je??
-
- Contacteer:
Geloof me..der zijn hier mensen die veel meer spammen dan ik hoor!Gielske schreef:Oh, ik moest er van Paul1916v nog ff bijzetten dat ik hem kende... Maar voordat jullie nou allemaal zoiets hebben van "O nee he!!!" Ik zal niet zoveel spammen als hij![]()

maar ok ok..ik hou me al in