Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Jammer van die donkere foto's Jo! Gezellig dat jullie er ook waren! misschien binnenkort es een avondmeetinkje doen net over de grens in België ergens? lijkt me gezellig!
Paul1916v schreef:Jammer van die donkere foto's Jo! Gezellig dat jullie er ook waren! misschien binnenkort es een avondmeetinkje doen net over de grens in België ergens? lijkt me gezellig!
meestal doen wij onze fridaynight's in schoten of geel. Schoten is ongeveer 17 km boven antwerpen dus echt wel bijna op de grens. We zullen eens kijken welke datum we kunnen prikken.
Het was in ieder geval wel , maar wat een foute dingen passeren daar toch
Paul1916v schreef:Jammer van die donkere foto's Jo! Gezellig dat jullie er ook waren! misschien binnenkort es een avondmeetinkje doen net over de grens in België ergens? lijkt me gezellig!
meestal doen wij onze fridaynight's in schoten of geel. Schoten is ongeveer 17 km boven antwerpen dus echt wel bijna op de grens. We zullen eens kijken welke datum we kunnen prikken.
Het was in ieder geval wel , maar wat een foute dingen passeren daar toch
hahaha zoals die noord africaanse gorilla in z'n benz
mssn moeten wij ook maar es met die dingen beginnen in de hoop iedereen ervan stapt. Mijne is in ieder geval besteld en zelfs een dakspoiler erbij ook !!!
Ik hou mijn 19 toch nog maar ff normaal..sowieso eerst nog wat andere dingen op mijn lijstje...
Of is t in belgië allemaal een stuk goedkoper? heb ik me sowieso wel es afgevraagd als je kijkt hoe zwaar belgen hun auto's tunen (bijvoorbeeld op tuned-belguim)
in belgie wordt niet zoveel gekocht, tzijn meestal ingevoerde spullen. Voorbumpers en dergelijke worden in elke tuningzaak verkocht (meestal voor sloppel en japcrap)
Paul1916v schreef:Ik heb er over nagedacht..maareh...ik snap je post niet echt Hessel....
Nou je hoeft geen fan van istanboel fenher bache te zijn om naar de aldi te gaan!!! Is lekker goedkoop en dus houd je meer geld over voor je Wagen....snap je
le mouton noir (sandy) schreef:wat was gister ieders topsnelheid tijdens de terugreis?
'k zat rond de 185 en rj liep snel uit
Ik zwijg als het graf, maar Robert-Jan van der Meer weet hoe hard het ging..........
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Wilma schreef:Hé jongens, waar blijven de weetjes?
Iets van een slaapzak, Hessel en dichtplakken.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Ik wil jullie plezierige praat niet verstoren.... Maar ik heb niet het hele topic gelezen (118 Pages) en heb geen flauw idee waar het over gaat. Maar is er binnekort een meeting in Noord-Brabant (zo begon het topic)??? Laat ff weten, lijkt me wel ok.
Wilma schreef:Hé jongens, waar blijven de weetjes?
Iets van een slaapzak, Hessel en dichtplakken.
huh
Wa ff een geintje tussen Jacco en mij naar aanleiding van het "slaap-uitje" van jullie.
Marceld schreef:Ik wil jullie plezierige praat niet verstoren.... Maar ik heb niet het hele topic gelezen (118 Pages) en heb geen flauw idee waar het over gaat. Maar is er binnekort een meeting in Noord-Brabant (zo begon het topic)??? Laat ff weten, lijkt me wel ok.
Daar zal je aardig lang over gedaan hebben!
Het meeste wat hier staat valt niet te begrijpen als je niet bij de meeting geweest bent.
Hou dit topic in de gaten en kom de volgende keer gezellig langs