Voor mij is het nog twijfelachtiger geworden, als het goed is ga ik een vriend helpen met verhuizen.
Het verhuizen gaat alleen niet door als de woningbouw geen haak aan de gevel hangt om de spullen via een touw naar beneden te krijgen. Woningbouw heeft een maand geleden om de 1 of andere vage reden de haak weg gesloopt.
PATRICK-CLIO schreef:Voor mij is het nog twijfelachtiger geworden, als het goed is ga ik een vriend helpen met verhuizen.
Het verhuizen gaat alleen niet door als de woningbouw geen haak aan de gevel hangt om de spullen via een touw naar beneden te krijgen. Woningbouw heeft een maand geleden om de 1 of andere vage reden de haak weg gesloopt.
De volgende haak wordt dan door een Williams eigenaar weggehaald. Wie achtervolgt Patrick om erachter te komen waar dat huis staat?
PATRICK-CLIO schreef:Voor mij is het nog twijfelachtiger geworden, als het goed is ga ik een vriend helpen met verhuizen.
De volgende haak wordt dan door een Williams eigenaar weggehaald. Wie achtervolgt Patrick om erachter te komen waar dat huis staat?
hehe, de haak is al weg, dat heeft zijn woningbouw al gedaan maar het is ff kijken of ze hem voor dat weekend nog terug plaatsen (wat ik niet verwacht) anders kan ik wel ff komen.
in het topic meeting bodegraven las ik dat de hobbels hoger zijn geworden, gaan we de lokatie veranderen? of rammen we er gewoon over heen? Ik raakte vroeger al die hobbels, dus als jullie een willie vast zien staan boven op zon berg dan ben ik het
willow schreef:hahaha die van mij is zwaar verlaagd, als je die drempels helemaal via de zijkant neemt kom je dr egt wel overheen hoor
Lijkt mij ook, die drempels leggen ze niet tot in de sloot.
Uhhhh... wel tot de rand van de weg. En daarnaast is het een zachte berm.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Als de hobbel nou echt niet gaat, dan is de meeting ook te verplaatsen naar het parkeerterrein langs de A12, achter de Total pomp. Het mac terrein en die liggen inweze aan elkaar vast, alleen moet je hier via de snelweg naartoe.
Chris schreef:Als de hobbel nou echt niet gaat, dan is de meeting ook te verplaatsen naar het parkeerterrein langs de A12, achter de Total pomp. Het mac terrein en die liggen inweze aan elkaar vast, alleen moet je hier via de snelweg naartoe.