Suc6 Gerry

gr s

P.s. ik heb inmiddels weer een rijdende GTT er bij gekocht omdat mijn project nog niet klaar zal zijn deze zomer, miste het vermogen

Zie hier > KLIK DAN
De GTT-16V komt uit Baarn.Chris schreef:Leuk die 16V Sander!!![]()
Is dat die ene uit de regio Utrecht?
BTW, hoe zit het met de panelen? Je zou me nog eens (terug)bellen.....
waar heb je die gekocht?Sander schreef:Aha er zit nu echt vooruit gang in. Als hij thuis staat "it's alle up to you", maar dan kan het nooit meer lang duren. En rijdt hij voor de bouvak of vindt de afronding dan plaats?
Suc6 Gerry![]()
gr snder
P.s. ik heb inmiddels weer een rijdende GTT er bij gekocht omdat mijn project nog niet klaar zal zijn deze zomer, miste het vermogen![]()
Zie hier > KLIK DAN
Denk dat de acculader onbelast een beetje te hoge spanning afgeeft,GerryTT schreef:Had een acculader op de plus en min gezet maar dan werken de relais' schijnbaar niet zoals het hoort
Bij mij paste het dus ook niet....hebben ze een deuk ijn de downpipe moeten lassen....Ik zou diot custom laten oplossen en een downpipe meteen op je turbo zetten zonder elbow ertussen. Denk dat BONELESS wel wat kan fabrieken, ziet er nl naar uit dat je toxch wel wat geld aan het uitgeven bentMaik (WOOFER) schreef:Goed bezig![]()
..
Btw het moet echt passen en idd het is balen maar misschien is die bocht die bij je downpipe zit net niet goed gebakken waardoor hij nu niet past.
suc6 man.
ps: bij mij krijg je er ook geen papiertje meer tussen hoor. of te wel hij zit tegen elkaar aan.