velgen krom of wat???
laatst heb ik bij een uitwijkmanouvre (voetganger die ff door rood over wilde steken) met me linker kant een stoeprandje geraakt, niet hard, was bij het optrekken bij stoplicht. anyways sindsdien lijkt t wel alsof me auto beetje schud, niet regelmatig maar als ik over een perfect egale weg rijd lijkt t net of tie over hobbeltjes en kuiltjes rijd, zij het niet hard maar t voelt gewoon raaaaaar, er zijn geen gekke geluiden te horen of wat dan ook , heb wielen al gecontroleerd maar zitten geen slagen in (iig niet zichtbaar, misschien schokdemper gemolt?
op snelweg voel je alleen boven de 120 getril van de velg waar al slagje in zat, onder de 70 begint ie te waggelen/wobbelen, niet hard maar net of je op glooiende weg rijd dus, zou t kunnen dat de 2 voorvelgen nu slagjes hebben en dat ie daardoor soort airride effect heeft tijdens lage snelheden??
Je kunt wel gaan speculeren over wat het kan zijn, maar kan zoveel zijn.
Dus ga gewoon naar de betere uitlijnboer (vaak hebben profile tyrecenters goeie uitlijnspullen). en leg je verhaal uit.
Zij kunnen alles exact voor je nagaan en bijstellen.
Luisteren naar Paz (dit x dan
)
Dus ga gewoon naar de betere uitlijnboer (vaak hebben profile tyrecenters goeie uitlijnspullen). en leg je verhaal uit.
Zij kunnen alles exact voor je nagaan en bijstellen.
Luisteren naar Paz (dit x dan

je auto kan nog steeds wel goed aanvoelen, rechtuit rijden bij stuur los. maar dat is geen garantie dat je sporing en of camber nog goed staan. gewoon even nalaten kijken. bij verkeerde wielstanden slijten je banden ook vele malen sneller.
slimme/verstandige opmerking steven

slimme/verstandige opmerking steven