De renaultjes
-
- Berichten: 3295
- Lid geworden op: wo 3 okt 2001 0:00
- Locatie: Bunde (L)
ik d8 iets van 30 euro.
-
- Berichten: 3295
- Lid geworden op: wo 3 okt 2001 0:00
- Locatie: Bunde (L)
ik d8 iets van 30 euro.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
heb je ook problemen ermee dat de meter of aansluitingen lekt?Patrick L. schreef:nee die werkt niet meer, maar ik heb het gisteren allemaal snel en vlug aangesloten, ga het morgen eens proberen op de manier zoals riel voorstelde.Leon schreef:die meter heb je nou aangesloten op het originele slangetje wat naar je dashboord klokje loopt, werkt die nou niet meer?
Ik heb ook een meter van Autostyle, maar ik heb ergens een luchtlek, en kan het maar niet vinden
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Berichten: 3295
- Lid geworden op: wo 3 okt 2001 0:00
- Locatie: Bunde (L)
nee is mij niet opgevallen, heb er ook nog maar een middag je mee gereden en moet nog opnieuw aangesloten worden, morgen waarschijnlijk ff tijd voor.
-
- Berichten: 3295
- Lid geworden op: wo 3 okt 2001 0:00
- Locatie: Bunde (L)
we zijn weer een maandje verder, de meter is zit al weer een paar weken in mijn Gt-tje
ding werkt goed, alleen de verlichting ervan sàvonds vind ik niks.
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/turbometer.jpg[/img]
ding werkt goed, alleen de verlichting ervan sàvonds vind ik niks.
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/turbometer.jpg[/img]
-
- Berichten: 3295
- Lid geworden op: wo 3 okt 2001 0:00
- Locatie: Bunde (L)
gisteravond bezig geweest met de remschiven van de GTT,
er zitten clio16v schijven op,maar ik ha d de indruk dat ze krom waren aangezien de hele auto begon te rammelen als ik remde bij snelheden boven de 80km p u. eerst bij MJ laten controleren of ze krom waren, niet krom! dan de oorzaak zoeken in de klauwen, zuiger, dus gister alles goed schoongemaakt en hier en daar hardnekkig vuil weggefreesd, remt nu weer normaal, ff afwachten of dat zo blijft.
hier het veerschil met de originele gt schijf
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/remschijven.jpg[/img]
er zitten clio16v schijven op,maar ik ha d de indruk dat ze krom waren aangezien de hele auto begon te rammelen als ik remde bij snelheden boven de 80km p u. eerst bij MJ laten controleren of ze krom waren, niet krom! dan de oorzaak zoeken in de klauwen, zuiger, dus gister alles goed schoongemaakt en hier en daar hardnekkig vuil weggefreesd, remt nu weer normaal, ff afwachten of dat zo blijft.
hier het veerschil met de originele gt schijf
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/remschijven.jpg[/img]
-
- Berichten: 3295
- Lid geworden op: wo 3 okt 2001 0:00
- Locatie: Bunde (L)
een week of 3 geleden aan de GTE geprutst om het schommelende toerental opgelost te krijgen, begon behoorlijk te irriteren, liep ook niet lekker, af en toe inhouden enzo, en te hoog stationair.had al eerder de stappenmoter vervangen door een ander, gasklepmeter vervangen, verdelerkap etc, niets geholpen. Toen met de stroboscooplamp de onsteking bekeken, het tijdstip stond behoorlijk te varieren. heb toen maar de opnemer op de versnellingsbak eens los gemaakt en dat opname elementje zat onder het vuil/vet, ding schoongemaakt en nu loopt ie weer normaal, ook nog wat aan de mengselschroef zitten draaien op het gasklephuis (stond veel te ver naar buiten gedraaid), wagentje loopt nu netjes.
-
- Berichten: 3295
- Lid geworden op: wo 3 okt 2001 0:00
- Locatie: Bunde (L)
vorige week de achterbumper vervangen van de GTE, de wagen heeft lange tijd gelden eens een tikje gehad en is niet gerapareerd, dus de bumper was gescheurd en de ophanging rechtsachter was verrot...
daar lig tie...
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/bumper.jpg[/img]
rottigheid...
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/bumper1.jpg[/img]
ff de flex erin...
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/bumper2.jpg[/img]
bakken en braaien...
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/bumper3.jpg[/img]
afgewerkt met zinkspray en ijzerspray, binnenkant met bitak spul..
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/bumper4.jpg[/img]
meteen dit gedeelte ook bewerkt met een antiroestmiddeltje..
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/bumper5.jpg[/img]
bumper zit er inmiddels weer op.
daar lig tie...
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/bumper.jpg[/img]
rottigheid...
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/bumper1.jpg[/img]
ff de flex erin...
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/bumper2.jpg[/img]
bakken en braaien...
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/bumper3.jpg[/img]
afgewerkt met zinkspray en ijzerspray, binnenkant met bitak spul..
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/bumper4.jpg[/img]
meteen dit gedeelte ook bewerkt met een antiroestmiddeltje..
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/bumper5.jpg[/img]
bumper zit er inmiddels weer op.
-
- Berichten: 3295
- Lid geworden op: wo 3 okt 2001 0:00
- Locatie: Bunde (L)
nu heb ik voor de komende week nog wat gepland voor de GTE,
een ph2 interieur, maar moet eerst nog grondig gereinigd worden, tevens de uilaat aanpassen en sporteindemperdemper monteren (spullen van Bram).
daarbij nog de schokdempers eronder uithalen, volgens mij zit er ergens speling, mischien toplager of rubber.
Voor de GTT ook nog plannen, een nieuwe linkerdeur monteren, is gelukkig in de kleur van de auto. verder mischien een andere turbo uitproberen (die van MJ`s GT) en de uitlaat aanpassen, een dikkere downpipe en rest (als er nog geld over is).
voor nu ff genoeg getypt, ik ga me een koude jupiler pakken,

een ph2 interieur, maar moet eerst nog grondig gereinigd worden, tevens de uilaat aanpassen en sporteindemperdemper monteren (spullen van Bram).
daarbij nog de schokdempers eronder uithalen, volgens mij zit er ergens speling, mischien toplager of rubber.
Voor de GTT ook nog plannen, een nieuwe linkerdeur monteren, is gelukkig in de kleur van de auto. verder mischien een andere turbo uitproberen (die van MJ`s GT) en de uitlaat aanpassen, een dikkere downpipe en rest (als er nog geld over is).
voor nu ff genoeg getypt, ik ga me een koude jupiler pakken,


Hey Patrick, had je voor die andere schiefkes ook iets aan je klauwen moeten doen? (ivm grotere diameter)
Ik vond die stoelen van die turbo wel lekker zitten.
En rode bekleding (vloer van de auto) is ook wel gaaf.... 
Ik vond die stoelen van die turbo wel lekker zitten.


-
- Berichten: 3295
- Lid geworden op: wo 3 okt 2001 0:00
- Locatie: Bunde (L)
@oldskool, je laat maar weten wanneer je naar M`tricht komt!
@Marco, de klauwen zijn hetzelfde gebleven, alleen de remzadels van een Clio16v gemonteerd anders past het niet. su6 met je veerpoot straks

@Marco, de klauwen zijn hetzelfde gebleven, alleen de remzadels van een Clio16v gemonteerd anders past het niet. su6 met je veerpoot straks
-
- Berichten: 3295
- Lid geworden op: wo 3 okt 2001 0:00
- Locatie: Bunde (L)
Wie weet of een turbo uit een Volvo 400serie zo in een GTT te zetten is?
is toch ook een garret t2, of heb ik het mis?
laat maar gaat niet.
is toch ook een garret t2, of heb ik het mis?
laat maar gaat niet.
Laatst gewijzigd door Patrick L. op zo 29 mei 2005 13:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Veerpoot zit, maar nog altijd getik. Verdenk nu nog een homokineet die stervende is. Indien zo, gaat de ombouw naar williams ophanging wat rapper, want als ik toch nieuwe assen nodig heb...Patrick L. schreef:@Marco, de klauwen zijn hetzelfde gebleven, alleen de remzadels van een Clio16v gemonteerd anders past het niet. su6 met je veerpoot straks

-
- Berichten: 3295
- Lid geworden op: wo 3 okt 2001 0:00
- Locatie: Bunde (L)
gister ochtend begonnen met het schoonmaken van de ph2 stoel en achterbank, uitgezogen en daarna met borstel, tapijtreiniger en wat water aan de slag, dagje drogen bij 30 gr in de zon en vanmiddag snel in de auto gezet, eerst nog een stangetje vast gelast aan de stoel en er ontbrak een moertje, maar zit er in nu
nu heb ik nog een ph1 achterbank met een brandgaatje en een ph1 linkerstoel over, iemand interesse?, mag weg voor heel weinig, heb geen plaats om het op te slaan. de bekleding is verder nog netjes.

nu heb ik nog een ph1 achterbank met een brandgaatje en een ph1 linkerstoel over, iemand interesse?, mag weg voor heel weinig, heb geen plaats om het op te slaan. de bekleding is verder nog netjes.
Die GTE is
, heb er wel een oogje op...
Zet je daar nu andere stoelen in? Ben benieuwd. Die Ph1 zaten toch ook goed.
Die velgen zijn sowieso ultra.

Zet je daar nu andere stoelen in? Ben benieuwd. Die Ph1 zaten toch ook goed.
Die velgen zijn sowieso ultra.

-
- Über-Spammer
- Berichten: 9262
- Lid geworden op: za 6 okt 2001 0:00
- Locatie: Den Haag : Zuid-Holland
Lekker bezig
.... 


-
- Berichten: 2019
- Lid geworden op: ma 3 feb 2003 12:54
- Locatie: Catsop
Had je de bekleding van de stoelen nog los gekregen??
ziet er goed uit
ziet er goed uit

Velgen van de GTE Ultra? Heb je andere velgjes dan Pat? Pf bedoelt die gekke griek die 19 16v stalen dingen?MarcoG schreef:Die GTE is, heb er wel een oogje op...
Zet je daar nu andere stoelen in? Ben benieuwd. Die Ph1 zaten toch ook goed.
Die velgen zijn sowieso ultra.
Schiet wel lekker op daar in Bung


-
- Berichten: 3295
- Lid geworden op: wo 3 okt 2001 0:00
- Locatie: Bunde (L)
@bram, nee heb de bekleding laten zitten, gaat ook en was lekker snel droog met die zon van afgelopen weekend.
@Rob, yep hij doelt op die bekende stalen velgen
@Rob, yep hij doelt op die bekende stalen velgen

Hm, je wist waar ik werkte voordat ik het zelf bijna wist, je kent mijn griekse connecties...wat weet je eigenlijk nog meer van mij Rob? Waar de "§&* haal je je info vandaan?Rob schreef: Velgen van de GTE Ultra? Heb je andere velgjes dan Pat? Pf bedoelt die gekke griek die 19 16v stalen dingen?
Schiet wel lekker op daar in Bung. Laswerk ziet er niet eens zo verkeerd uit
Zijn sommige plekken al lasklaar Rob? Ik kan ook wel een stukje lassen aan die van mij, mss samen even een beginnetje aan maken.

Hey Patrick, dat lasapparaat is van jou zelf?
Ik heb zo mijn connecties in die wereldMarcoG schreef:Hm, je wist waar ik werkte voordat ik het zelf bijna wist, je kent mijn griekse connecties...wat weet je eigenlijk nog meer van mij Rob? Waar de "§&* haal je je info vandaan?
Zijn sommige plekken al lasklaar Rob? Ik kan ook wel een stukje lassen aan die van mij, mss samen even een beginnetje aan maken.![]()
Hey Patrick, dat lasapparaat is van jou zelf?

Ja Pat, is dat lasapp van jou? Wat is het eigenlijk? Mig/Mag? Of ook weer van iemand geleend?
-
- Berichten: 3295
- Lid geworden op: wo 3 okt 2001 0:00
- Locatie: Bunde (L)
lasapparaatje is zo`n hobby mig apparaat, klein flesje erbij, is van mijzelf. voor kleine dingen wel handig, maar voor serieus las werk is ie niet toereikend denk ik, te weinig instel mogelijkheden .
-
- Berichten: 3295
- Lid geworden op: wo 3 okt 2001 0:00
- Locatie: Bunde (L)
hier een pic van de stoel voor en na...
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/stoel.jpg[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/stoel1.jpg[/img]

[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/stoel.jpg[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/stoel1.jpg[/img]

-
- Berichten: 3295
- Lid geworden op: wo 3 okt 2001 0:00
- Locatie: Bunde (L)
De GTE vandaag ontdaan van schokdempers en uitlaat.
aangezien ik de GTE een onnauwkeurig vond stueren, vnadaag de schokdempers losgehaald, er zaten verlagingsverne onder die vlgs mij niet van een vijfje zijn, vandaar dat de schotel er scheef op zat. dus ding uitelkaar en kiken wat ik kon doen, niks eigenlijk. Maar er lagen nog een stel monroe sensatracs met veren van een GTT van onbekend oorsprong, dus dat setje compleet gemaakt en er onder gezet, van ph1 naar ph2, ook niet verkeerd!
Ben benieuwd of de gte nu ook wat lager ligt aan de voorkant, de GTT schokdempers zijj korter als die ernioder de GTE vandaan kwamen.
daarna de uitlaat eronderuit gehaald, ik vond het een waardeloos geluid, had het vermoeden dat de kat was leggehaald. gelukkig gingen de boutjes snel los van de flens opd e akt, dus het hele geval lag als snel op de grond. de kat bleek niet leegehaald, het huis is zo lek als een zeef, de achterdemper blijkt ook gelast te zijn, open geweest en waarschijnlijk gedeeltelijk leeggehaald voor een sportive sound
duss vervangen, er lag nog een gtt uitlaat in mijn hok, en een laser eindemper (van Bram). alleen moest de flens van de kat worden omgezet, dus de flex erin. flens eraf en bij de GTT uitlaat stukje pijp die op de middendemper zat eraf, daarna de flens op de middendemper van de gtt uitlaat gelast, is nog gelukt ook
.
morgen een paar pics,
als het goed is komend weekend de hele uitlaat er weer onder monteren, ben benieuwd naar het geluid.....
aangezien ik de GTE een onnauwkeurig vond stueren, vnadaag de schokdempers losgehaald, er zaten verlagingsverne onder die vlgs mij niet van een vijfje zijn, vandaar dat de schotel er scheef op zat. dus ding uitelkaar en kiken wat ik kon doen, niks eigenlijk. Maar er lagen nog een stel monroe sensatracs met veren van een GTT van onbekend oorsprong, dus dat setje compleet gemaakt en er onder gezet, van ph1 naar ph2, ook niet verkeerd!
Ben benieuwd of de gte nu ook wat lager ligt aan de voorkant, de GTT schokdempers zijj korter als die ernioder de GTE vandaan kwamen.
daarna de uitlaat eronderuit gehaald, ik vond het een waardeloos geluid, had het vermoeden dat de kat was leggehaald. gelukkig gingen de boutjes snel los van de flens opd e akt, dus het hele geval lag als snel op de grond. de kat bleek niet leegehaald, het huis is zo lek als een zeef, de achterdemper blijkt ook gelast te zijn, open geweest en waarschijnlijk gedeeltelijk leeggehaald voor een sportive sound

duss vervangen, er lag nog een gtt uitlaat in mijn hok, en een laser eindemper (van Bram). alleen moest de flens van de kat worden omgezet, dus de flex erin. flens eraf en bij de GTT uitlaat stukje pijp die op de middendemper zat eraf, daarna de flens op de middendemper van de gtt uitlaat gelast, is nog gelukt ook

morgen een paar pics,
als het goed is komend weekend de hele uitlaat er weer onder monteren, ben benieuwd naar het geluid.....

you're doing a nice work!
but do you put a gtt engine in a gte??? sorry but i don't speak nederland!
you've got a good result with your seat!
continue like that, it's a good job!
@+, seb.

but do you put a gtt engine in a gte??? sorry but i don't speak nederland!
you've got a good result with your seat!
continue like that, it's a good job!
@+, seb.
GTt 16S power!
membre de la Seb Florent Racing Team!
membre de la Seb Florent Racing Team!
-
- Berichten: 3295
- Lid geworden op: wo 3 okt 2001 0:00
- Locatie: Bunde (L)
thanx seb,
no, the turbo engine stays where it belongs, in my GTT
! maybe it`s a little bit confusing ,my GTT and GTE has the same colour. I`m now working on the GTE, making another exhaust and I switched te McPhersons from ph1 to ph2. Than I`ve plans for the GTT to change the downpipe, I want a bigger one, I going to try to fix one myself 
no, the turbo engine stays where it belongs, in my GTT


-
- Berichten: 3295
- Lid geworden op: wo 3 okt 2001 0:00
- Locatie: Bunde (L)
pic`s,
de uitlaat zoals ie eronder lag
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/uitlaat.jpg[/img]
de uilaat van de GTT met de flens van de GTE erop gelast zodat ie tegen de voorpijp geschroefd kan worden
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/uitlaat2.jpg[/img]
de uitlaat zoals ie eronder lag
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/uitlaat.jpg[/img]
de uilaat van de GTT met de flens van de GTE erop gelast zodat ie tegen de voorpijp geschroefd kan worden
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/uitlaat2.jpg[/img]

-
- Berichten: 3295
- Lid geworden op: wo 3 okt 2001 0:00
- Locatie: Bunde (L)
de veerpoot, het verschil, niet goed te zien eigenlijk,
de poot met de rode veer is de "gare"zal ik maar zeggen, die ander is het setje ph2 wat nu weer compleet is..
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/veerpoot1.jpg[/img]
de ph2 GTT veerpoot is iets korter als die onder de GTE vandaan komt..
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/veerpoot.jpg[/img]
de poot met de rode veer is de "gare"zal ik maar zeggen, die ander is het setje ph2 wat nu weer compleet is..
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/veerpoot1.jpg[/img]
de ph2 GTT veerpoot is iets korter als die onder de GTE vandaan komt..
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/veerpoot.jpg[/img]
Ja Patrick, zoek eens goed voor een setje cupdempers. Liggen vast achter het oud papier in de schuur of naast de lege flessen daar in de hoek.Riël schreef: Wat heb je nog allemaal in 't schuurtjeje hebt wel alles voor handen zo he

-
- Berichten: 3295
- Lid geworden op: wo 3 okt 2001 0:00
- Locatie: Bunde (L)
jaja, wie bewaard heeft wat he
soms loont het zich wel om wat oud ijzer te bewaren
soms loont het zich wel om wat oud ijzer te bewaren

-
- Berichten: 2019
- Lid geworden op: ma 3 feb 2003 12:54
- Locatie: Catsop
Ziet er goed uit!
Je schiet aardig op zo

Je schiet aardig op zo

