Dus jij hebt er ook gezeten? welk jaar dan?Chris schreef:Goede naamsbekendheid, maar ik vond er echt geen ene ruk* aan.SasjeSuper5 schreef:ga ik naar de IVA in driebergen, bij jullie autofans vast en zeker bekend.
* Komt ook omdat ik geen techniek freak ben.
Even voorstellen: Sasjesuper5
-
- Contacteer:
of naar de HAN autotechniek, maar dat is nog technischer, dan liever de IVA. ik houd van auto's, dus komt allemaal goed. en klassen van 30 man waar 2 meiden in zitten
dat kan niet beter 

Pittig hoor. IVA ken ik idd, zusje van een vriend van mij zit daar ook.
Erg goede (kuch*dure*) opleiding.
Ben wel een btje jaloers hoor. Ik zit met 20 jaar wel met een auto, maar nu dat huisje nog
. Maarja, studie is duur zat.
(wel je vwo afmaken hoor, IVA is echt tof)
Erg goede (kuch*dure*) opleiding.
Ben wel een btje jaloers hoor. Ik zit met 20 jaar wel met een auto, maar nu dat huisje nog

(wel je vwo afmaken hoor, IVA is echt tof)
-
- Contacteer:
ja als ik niet bij de luchtmacht mag, dan moet ik me vwo wel afmaken.
duurt alleen zo lang! ben het helemaal zat....
en die *kuch* opleiding wil mij paps wel voor een deel betalen, dus moet lukken allemaal
en die *kuch* opleiding wil mij paps wel voor een deel betalen, dus moet lukken allemaal

Ben er in 1997 begonnen, jij?Niels Takken schreef:Dus jij hebt er ook gezeten? welk jaar dan?Chris schreef:Goede naamsbekendheid, maar ik vond er echt geen ene ruk* aan.SasjeSuper5 schreef:ga ik naar de IVA in driebergen, bij jullie autofans vast en zeker bekend.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Mja, ik wil niet de wijsneus uithangen, maar je moet echt wat op zak hebben. Ik heb me VWO ook niet af gemaakt, maar ik had me HAVO in ieder geval al gehaald.SasjeSuper5 schreef:ja als ik niet bij de luchtmacht mag, dan moet ik me vwo wel afmaken.
Ik ben er in '98 begonnen in VJ (was een beetje een uitvreter haha) maar daar werd je wel bijgeschaafdChris schreef:Ben er in 1997 begonnen, jij?Niels Takken schreef:Dus jij hebt er ook gezeten? welk jaar dan?Chris schreef:Goede naamsbekendheid, maar ik vond er echt geen ene ruk* aan.SasjeSuper5 schreef:ga ik naar de IVA in driebergen, bij jullie autofans vast en zeker bekend.

-
- Contacteer:
wijsneusChris@R5 schreef:Mja, ik wil niet de wijsneus uithangen, maar je moet echt wat op zak hebben. Ik heb me VWO ook niet af gemaakt, maar ik had me HAVO in ieder geval al gehaald.SasjeSuper5 schreef:ja als ik niet bij de luchtmacht mag, dan moet ik me vwo wel afmaken.

SasjeSuper5 schreef:wijsneusChris@R5 schreef:Mja, ik wil niet de wijsneus uithangen, maar je moet echt wat op zak hebben. Ik heb me VWO ook niet af gemaakt, maar ik had me HAVO in ieder geval al gehaald.SasjeSuper5 schreef:ja als ik niet bij de luchtmacht mag, dan moet ik me vwo wel afmaken.

-
- Contacteer:
hahaChris schreef:Juist, die ja. Maar goed het is Sas haar topic.... Dus zullen we het hierbij laten?

ff opkomen voor mijn schooltje HTS AutotechniekSasjeSuper5 schreef:of naar de HAN autotechniek, maar dat is nog technischer, dan liever de IVA. ik houd van auto's, dus komt allemaal goed. en klassen van 30 man waar 2 meiden in zittendat kan niet beter

Als je 30 om 2 al prima vind, moet je bij ons komen, daar zitten nu 6 dames in totaal op school, dus 6 dames op ongeveer 1400 kerels. Personeel van de catering niet meergerekend uiteraard

Heb t op zich naar mijn zin op de HTS, maar tis puur theorie, als je dat niets vind... dan is IVA mayb beter.
Ennuh..maak je VWO af joh, anders heb je er al die jaren voor nix voor gewerkt. Ik heb er ook 8 jaar over gedaan, maar heb t wel..en nee, ik had ook geen zin meer!!

-
- Contacteer:
thanx, misschien is dit forum nog beter voor me dan ik dacht 

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Ja lang leve de HTS...stomme ik heb er 2 jaar gezeten en heb mn propedeuse niet gehaald in de daarvoor bestemde tijd op een half studiepunt na...dus werd martijntje eraf geknikkert, maarja, bleef een techniek freak, dus dan maar even een stapje lager naar de MTS gegaan, dat nog een jaar doen en dan waarsch weer terug naar de HTS...heb nu iets meer achtergrond namelijk (en ik ben er ondertussen aan gewend om op mezelf te wonen, ik was ook 16 toen ik op kamers ging)
sja, jammer dat je er vanaf moest hoor.... Vond dat Sjorskuuuuuh en Tinuuuuuusss altijd reuzecool 

-
- Contacteer:
ah joh, mi topic is su topic
vind het wel leuk om te lezen

vind het wel leuk om te lezen
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Als je van aandacht houd is het serieus lachen op zulke technische scholen...was op de HTS Autotechniek ook...
Iedereen pauze, hele kantine vol met kerels, hoop geouwehoer....komt er een meid aanlopen, iedereen stil en alle nekken omdraaien...echt triest eigenlijk als je het achteraf bekijkt...
Maar als je niet bij de luchtmacht kan, dan moet je gewoon een 5 GT Turbo kopen joh, lijkt ook op een straaljager
Iedereen pauze, hele kantine vol met kerels, hoop geouwehoer....komt er een meid aanlopen, iedereen stil en alle nekken omdraaien...echt triest eigenlijk als je het achteraf bekijkt...
Maar als je niet bij de luchtmacht kan, dan moet je gewoon een 5 GT Turbo kopen joh, lijkt ook op een straaljager
-
- Contacteer:
haha jah.... met straalmotor zeker 

-
- Contacteer:
en ik hou zeker wel van aandacht 

als nijmegen voor je de moeite waard isSasjeSuper5 schreef:hmm BBQ? waar?~Haas~ schreef:bier?? lekker!!!
Daluk bij de BBQ, heerlijk
dan kom ik ook![]()
(ik hou van bier en vlees, haha!)

@Martijn: ja, echt he, die kantines of buiten voor lokaal 99 als de pabo uitliep..

neu idd!
-
- Contacteer:
@haas: hmm, das wel een beetje ver voor een bbq 

-
- Contacteer:
@merijn: nee, dat klopt
daarom heb ik ook veel vrienden, en 1 vriendin haha

daarom heb ik ook veel vrienden, en 1 vriendin haha

SasjeSuper5 schreef:@haas: hmm, das wel een beetje ver voor een bbq

-
- Contacteer:
daar ben ik dan heel blij mee, jongens ga zo door haha! 
zal ik nog even de noord-holland tour promoten???
12 juni aanstaande! allemaal komen, al is het alleen om mij te zien
hahahahha

zal ik nog even de noord-holland tour promoten???
12 juni aanstaande! allemaal komen, al is het alleen om mij te zien
hahahahha

-
- Contacteer:
hahaha
passen er maar drie in me vijf

passen er maar drie in me vijf