Friday Nightmeeting Oss I
pffff...welke aap er ook verzonnen heeft dat dat via hun moet. Heb gister drie uur zitten duimen draaien (hele bedrijf btw) aangezien alles, maar dan ook alles plat lag. Intern netwerk, verbinding met duitsland, internet, alles... fijn joh 

nou, dat van gister niet, maar mijn vastloper net wel...

Nog 44 posts btw
Moet te doen zijn vandaag 

Nog 44 posts btw

cool! Wie heeft dat barrel
gekocht dan?

waaorm weet je neit wie m gekocht heeft dan? heeft je pa m verkocht of wat? Of gewoon bij de supermarkt gezet met de sleutels erin in de hoop dat iemand m meenam? 

aha... ok 
En wist die broer van de tante van de zwager van je buurman van de oom van je moeder achterneef
ook datie zo rot was?

En wist die broer van de tante van de zwager van je buurman van de oom van je moeder achterneef

Ja! Daar had ik 'm naartoe gebracht om 'm te laten maken.
Die wist overal van en mij ging het teveel geld kosten. Dus weg ermee!
Misschien weet Johan wel waar ie naartoe is gegaan, want ik heb 'm verkocht aan het bedrijf waar hij altijd zijn 5je laat doen.

Misschien weet Johan wel waar ie naartoe is gegaan, want ik heb 'm verkocht aan het bedrijf waar hij altijd zijn 5je laat doen.

aha... kijk, duidelijk verhaal 
Geef toe, twas echt een superbakkie hoor
Persoonlijk vond ik m beter dan de Snolf, maar ja, om er daarom zoveel geld in te pompen (heerlijk pompen op de plee
), das een slopel nou ook weer niet waard...

Geef toe, twas echt een superbakkie hoor

Ik had 'm graag gehouden, ja. Echt veel lol met die auto gehad en hij was nog goed snel ook. 180 met 4 man + bagage lukte wel.
En dat dakkie en de muziek waren lekker in de zomer. Maar ja, het is niet anders. 

jongen..ff blijven sparen 
Bovendien komt de zomer er weer aan en wordt t tijd de GT klaar te maken, gaan we daar eens flink mee pimpen
Al een draaiboek gemaakt? Wat van patrick gehoord?

Bovendien komt de zomer er weer aan en wordt t tijd de GT klaar te maken, gaan we daar eens flink mee pimpen

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Whehe, die ouwe VauWee Polio van mij is ook weer gekeurd door de nieuwe eigenaar...heeftie flink wat werk aan gehad
Beide achterwiellagers waren verrot hoorde ik...hoe zou dat nou toch komen?? (hint1:handrem)(hint2:bochten)

Beide achterwiellagers waren verrot hoorde ik...hoe zou dat nou toch komen?? (hint1:handrem)(hint2:bochten)

whehehe...
Wat heb je nu dan? of alleen een fiets?
Wat heb je nu dan? of alleen een fiets?
fietsen is ook mooi!
Zou m alleen goed op slot zetten, een RTC fiets wil iedereen natuurlijk!
Hoest btw op de durk? of woon je dar niet meer?
Zou m alleen goed op slot zetten, een RTC fiets wil iedereen natuurlijk!
Hoest btw op de durk? of woon je dar niet meer?
-
- Über-Spammer
Ja, je ziet wel iedereen kijken naar mn fiets als ik langsrijd
Renault Tuning Club; REPRESENT!
Ja, alles best op de Durk, word wel een saaie boel hier...iedereen is stage aan het lopen en dus uit huis getrokken. Beverloo, Nagtegaal en Kortekaas...allemaal pleite...het goede oude Durk gevoel is wel aardig pleite helaas...alleen het zuipen is nog niet verdwenen
Woon jij nou ook op kamers eigenlijk ofniet? Dacht zoiets een keer gezien te hebben..

Ja, alles best op de Durk, word wel een saaie boel hier...iedereen is stage aan het lopen en dus uit huis getrokken. Beverloo, Nagtegaal en Kortekaas...allemaal pleite...het goede oude Durk gevoel is wel aardig pleite helaas...alleen het zuipen is nog niet verdwenen

Woon jij nou ook op kamers eigenlijk ofniet? Dacht zoiets een keer gezien te hebben..
ja, jij bent de enigste bekende van me daar nog denk ik zo...
Woon inmiddels in nijmegen ja, eigen kamertje bevalt prima
Is max ook afstuderen nu of? Beverloo of mark ooit nog wel eens gezien?
Woon inmiddels in nijmegen ja, eigen kamertje bevalt prima

Is max ook afstuderen nu of? Beverloo of mark ooit nog wel eens gezien?
Komt ook wel goed...~Haas~ schreef:Bovendien komt de zomer er weer aan en wordt t tijd de GT klaar te maken, gaan we daar eens flink mee pimpenAl een draaiboek gemaakt? Wat van patrick gehoord?

merijn, je weet t...just a phonecall away
We hoeven natuurlijk niet te wachten op de motor om iets te gaan doen, toch? Of ben je verder al zover?

-
- Über-Spammer
Max loopt nu nog 2e deel stage geloof ik...moet nog afstuderen. Hij loopt nu stage bij Binnenlandse Zaken in Zoetermeer.
Beverloo en Nagtegaal...tsja, we zouden een keer met zn allen afspreken om langs te gaan in Deutschland waar ze dat huisje hebben, maar dr is nooit meer iets van gekomen. Af en toe zie ik ze op MSN maar dat is ook alles...maar binnenkort zullen ze wel afstudeerzitting hebben denk ik en dan ga ik ook eens ff kijken op de HTS...
Maar hebbie lang moeten wachten zeker? Om een kamer te krijgen in Nijmegen? Ben nu ook naar iets anders op zoek in Arnhem. Die kamer hiero beginnen ze steeds meer voor te vragen...betaal al 250 voor 16m2
Maar zie er maar weer eens tusen te komen om kans te maken... 
Beverloo en Nagtegaal...tsja, we zouden een keer met zn allen afspreken om langs te gaan in Deutschland waar ze dat huisje hebben, maar dr is nooit meer iets van gekomen. Af en toe zie ik ze op MSN maar dat is ook alles...maar binnenkort zullen ze wel afstudeerzitting hebben denk ik en dan ga ik ook eens ff kijken op de HTS...
Maar hebbie lang moeten wachten zeker? Om een kamer te krijgen in Nijmegen? Ben nu ook naar iets anders op zoek in Arnhem. Die kamer hiero beginnen ze steeds meer voor te vragen...betaal al 250 voor 16m2

tsja, wij hadden met bever afgesproken in februari om eind april te komen, maar toen belde hij af twee dagen van tevoren. Zijn vriendin moest afrijden ofzo? jammer..MartijnG schreef:Max loopt nu nog 2e deel stage geloof ik...moet nog afstuderen. Hij loopt nu stage bij Binnenlandse Zaken in Zoetermeer.
Maar hebbie lang moeten wachten zeker? Om een kamer te krijgen in Nijmegen? Ben nu ook naar iets anders op zoek in Arnhem. Die kamer hiero beginnen ze steeds meer voor te vragen...betaal al 250 voor 16m2Maar zie er maar weer eens tusen te komen om kans te maken...
Mwah, heb niet lang hoeven zoeken, kon bij een vriend van me in huis komen. Maar is wel voor bepaalde tijd, dus ben al btje aant spienzen naar wat anders. Sta wel ingeschreven enzo, maar gewoon een adv plaatsen in de krant werkt ook erg goed.
betaal nu 225 vooor 17m2 oid

Merijn, avatar

-
- Über-Spammer
Ik ben meer op zoek naar zo'n flatje als wat JW toen had, weet je wel...waar we toen hun verjaardag hebben gehouden...
Dus als je niks kan vinden moet je weer terug naar je ouders?
Dus als je niks kan vinden moet je weer terug naar je ouders?

ja,die kiet van JW was supers!
Als ik nix vind is er niet heel veel aan t handje, althans, moet er eind nov pas uit, dec zijn examens en kerst, oud&nieuw enz, ben je toch veel thuis. Daarna afstuderen en god weet waar dat zal zijn. Wie weet wel t buitenland
ps. Schiet op zo met die posts, nog iest van 20
Als ik nix vind is er niet heel veel aan t handje, althans, moet er eind nov pas uit, dec zijn examens en kerst, oud&nieuw enz, ben je toch veel thuis. Daarna afstuderen en god weet waar dat zal zijn. Wie weet wel t buitenland

ps. Schiet op zo met die posts, nog iest van 20

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Oops. Nou ja zou ook een reden voor de rest van de FNO crew kunnen zijn om naar DTC te komenMonica schreef:Ow ja joh???:~Frits schreef:Zondag moet ik even kijken of ik dat red. In principe wel. Volgende week vrijdag heb ik tot nu toe ook nog open staan.
Gr.Frits
Check het FND Topic eens

Ik ben dus niet in Beuningen volgende week vrijdag
Project: GTT Blue Sport