opvoeren van 1.4

Alles over de motor, turbo, computer, chiptuning
Plaats reactie
Anonymous

ik ben in het bezit van een renault 5 gt turbo phase 1
nou is mijn motor redelijk versleten en wilde ik een blok er naast reviseren op mijn gemak en erin lepelen als het moment daar is.
nou hoorde ik van een ex gt turbo rijder dat het misschien mogelijk was om een krukas van een dieseltje te gebruiken waardoor je een 1.9 motor krijgt. is hier iemand mee bekend? of weet iemand nog andere mogelijkheden en adressen voor de nodige onderdelen zuigers/veren/schalen enz?

vriendelijke groet sip walraven :p
Erik (Schepjes)
Contacteer:

met dat diesel krukasje krijg je meen ik een 15/1600 cc cker geen 1.9 :)

en dat was ook nog de vraag of dat paste, de gene die hier mee bezig was/is geloof ik ptrgte :)
Haas
Car: Megane RS

sip, vet karretje!

Met zo'n krukas redt je de 1900 cc niet idd, daar is de boring te klein voor. Maar wel top dat je een andere motor gaat reviceren! (Y)
Maus

Erik (Schepjes) schreef:met dat diesel krukasje krijg je meen ik een 15/1600 cc cker geen 1.9 :)
0.009 cc, das zeker niet veel. :wink:
Anonymous

nou daar win je dus niet echt veel mee,....... weet er iemand waar ik 'goedkoop' spullen kan krijgen voor de revisie? ik ben bij mijn normale auto materialen handel geweest, bij meerdere en krijg erg uit een lopende prijzen... hoe krijg ik een foto naast mijn tekstje? van je wagen natuurlijk?
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Voor een plaatje bij je naam, moet je betalend lid zijn... :wink:
Haas
Car: Megane RS

lid worden :D

Krijg je en een plaatje naast je naam en je kunt bij onze sponsoren korting krijgen op de meest uiteenlopende artikelen. En trust me, die 23 eu abo geld, verdien je meer dan terug!

:)
Plaats reactie