ACT: Clio16V I
Ja dat klopt die gaan wel een stuk, maar ik bedoelde een andere stekker die bekledingsplaat naast je achterbank
, maar er zitten dus vanaf het dashboard 3 stekker voordat ie bij je motortje is, zou inderdaad eerst het motortje meten!

-
motortje is dood, maar ik heb al een nieuwe die het wel doet
zal dus wel ergens in de bekabeling zitten. thnx!

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
stap voor stap alle contacten na lopen waar je wel of geen stroom meer hebt. eerst bij de motor. dan naar rechts achter achter het paneel. en dan verder.....Frank M schreef:motortje is dood, maar ik heb al een nieuwe die het wel doetzal dus wel ergens in de bekabeling zitten. thnx!

Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Hele stomme vraag. Ligt er neit toevallig een zekering uit?? 
Project: GTT Blue Sport
-
dat was in eerste instantie ook mijn idee, ik kan echter nergens vinden of dit motortje gezekerd is. de rest van de vergrendeling werkt namelijk nog wel...
Voor de liefhebber...., "slecht 1 van in NL"..........vind je het heel gek...
Oordeelt u zelf
[img]http://static.marktplaats.nl/fotos/auto ... 108899.jpg[/img]
[img]http://thumbs.marktplaats.nl/thumbs/aut ... 108899.jpg[/img]
een 16V cabrio....

Oordeelt u zelf
[img]http://static.marktplaats.nl/fotos/auto ... 108899.jpg[/img]
[img]http://thumbs.marktplaats.nl/thumbs/aut ... 108899.jpg[/img]
een 16V cabrio....
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
AircoIvo8hoven schreef:nee, doet u mij dan maar een schuif kanteldakkie....

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Contacteer:
Erik Olijnsma schreef:AircoIvo8hoven schreef:nee, doet u mij dan maar een schuif kanteldakkie....

Gisteren was het bij mij in de auto -17. Leek mij een beetje koud gezien de weerberichten. Dan zijn er 2 mogelijkheden.
1 ik reed in een plotseling koudfront.
2 de sensor is defect.
Mij lijkt nummer 2 de meest aannemelijke. Maar is dat makkelijk te vervangen?
gr,
Maurice
1 ik reed in een plotseling koudfront.
2 de sensor is defect.
Mij lijkt nummer 2 de meest aannemelijke. Maar is dat makkelijk te vervangen?
gr,
Maurice
(Complete)Spiegel eraf (3 boutjes)Maar is dat makkelijk te vervangen?
Stekker van de sensor zit achter je portierbekleding maar daar kan je van bovenaf bij als de spiegel los is.
Als je je spiegel kantelt kan je het boutje van de sensor loshalen.
De sensor wordt geleverd zonder stekker dus je zal de draadjes van de nieuwe sensor moeten solderen aan de oude draadjes waar de stekker nog aan zit.
That's it..
-
Dus daarom zit er aan de linker spiegel zon zwart bobbeltje eronder
(en aan de rechter niet)

Ik kan nergens vinden waar ik hem los kan bestellen. Heeft iemand een nummer oid??Smoke schreef:(Complete)Spiegel eraf (3 boutjes)Maar is dat makkelijk te vervangen?
Stekker van de sensor zit achter je portierbekleding maar daar kan je van bovenaf bij als de spiegel los is.
De sensor wordt geleverd zonder stekker dus je zal de draadjes van de nieuwe sensor moeten solderen aan de oude draadjes waar de stekker nog aan zit.
That's it..
Alvast bedankt!
-
die heeft volgens mij een tijdje in spijkenisse rond gerreden was van een meisje die bij automatrialezaak slager werkte.met een iets te grote achterspoiler wel mooi verlaagd. op zich een mooi autootjeChris schreef:Hier in de regio stond een Lambo-oranje Clio16V te koop. Vanaaf wilde ik ff kijken bij dat ding, helaas weg. Is iemand hem al ergens opgevallen?
In de regio Spijkenisse/Zeeland reed er nog één, maar die had geen metallic lak. Ik vermoed dat jij die bedoelt.5gt8vturbo schreef:die heeft volgens mij een tijdje in spijkenisse rond gerreden was van een meisje die bij automatrialezaak slager werkte.met een iets te grote achterspoiler wel mooi verlaagd. op zich een mooi autootjeChris schreef:Hier in de regio stond een Lambo-oranje Clio16V te koop. Vanaaf wilde ik ff kijken bij dat ding, helaas weg. Is iemand hem al ergens opgevallen?
De Clio die ik bedoel is vijf jaar geleden zo gespoten door een jongen uit Alphen a/d Rijn die ik ken, hij verkocht hem aan een jongen uit Waddinxveen/Zevenhuizen en die heeft er 4 jaar meegereden.
Maatje van hem wou er bij gaan kijken, maar helaas, hij is al weg.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Niet bij de dealer halen, betaalt je scheel aan zo'n sensorMadmaus schreef:Ik kan nergens vinden waar ik hem los kan bestellen. Heeft iemand een nummer oid??Smoke schreef:(Complete)Spiegel eraf (3 boutjes)Maar is dat makkelijk te vervangen?
That's it..
Alvast bedankt!
Waar wel dan?Foeke schreef:Niet bij de dealer halen, betaalt je scheel aan zo'n sensorMadmaus schreef:Ik kan nergens vinden waar ik hem los kan bestellen. Heeft iemand een nummer oid??Smoke schreef:(Complete)Spiegel eraf (3 boutjes)Maar is dat makkelijk te vervangen?
That's it..
Alvast bedankt!
Op de sloop oid?
Gr..
daar kun je waars wel een fatsoenlijke vinden ja..
alleen 16V en willie geloof ik 

-
- Contacteer:
jammer van de achterlichten, maar WOOOOOW wat een bak zeg

-
- Contacteer:
had je die spoiler niet gezien zeker~Haas~ schreef:jammer van de achterlichten, maar WOOOOOW wat een bak zeg![]()
![]()
![]()

halleluja!!! Nondejenne wat een hekwerk, kunnen ze in de Kuip enz nog wat van leren...
ik herzie mijn visie ff:
wat een superbak zeg, echt uber (mits de spoiler ritueel verwijderd en vernield wordt
)

ik herzie mijn visie ff:
wat een superbak zeg, echt uber (mits de spoiler ritueel verwijderd en vernield wordt

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Spoiler eraf schroeven en rechtdoor bij een snolf naar binnen douwen ofzo 
op die achterlichten en de spoiler na echt een snaarstrakke bak hoor!
@sandy: nu je toch bezig bent met je schermen......ideetje?

op die achterlichten en de spoiler na echt een snaarstrakke bak hoor!
@sandy: nu je toch bezig bent met je schermen......ideetje?

-
vrijdag was echt een f*ck dag mensen die ik niemand van jullie toewenst
moest in kerkrade op sollicitatie bij een uitzendbureau
dus ik zet de auto daar in de buurt op een parkeerplaats waar maar een paar auto's stonden, ga naar het uizendbureau waar ik hoogstens 30min ben geweesd kom terug en er stond in de buurt van mijn clio geen enkele auto
stap in reed naar huis, stap daar uit ga binnen iets pakken loop naar buiten kijk naar mijn auto ik kijk nog eens goed heeft er iemand tegen mijn rechtervoorkant aangezeten
en ook nog niet zo zuinig mijn rechtervoorscherm is op drie plaatsen gescheurt en de voorbumper is ook nog flink beschadigd
heeft iemand met een zwarte auto gedaan wand er loopt me toch een vette zwarte streep over mijn spatbord en bumper
en geen briefje of zo he
om helemaal gek van te worden
geen getuige , politie kan niks doen en ik mag gaan dokken voor de schade
ach ja heb weer genoeg geklaag, moest het ff kwijt
groetjes devastator
p.s als iemand nog een patbordje heeft liggen "bestuurders kant" een beetje in de buurd van limburg laat me dan wat weten A.U.B
moest in kerkrade op sollicitatie bij een uitzendbureau
dus ik zet de auto daar in de buurt op een parkeerplaats waar maar een paar auto's stonden, ga naar het uizendbureau waar ik hoogstens 30min ben geweesd kom terug en er stond in de buurt van mijn clio geen enkele auto
stap in reed naar huis, stap daar uit ga binnen iets pakken loop naar buiten kijk naar mijn auto ik kijk nog eens goed heeft er iemand tegen mijn rechtervoorkant aangezeten

en ook nog niet zo zuinig mijn rechtervoorscherm is op drie plaatsen gescheurt en de voorbumper is ook nog flink beschadigd

heeft iemand met een zwarte auto gedaan wand er loopt me toch een vette zwarte streep over mijn spatbord en bumper
en geen briefje of zo he

geen getuige , politie kan niks doen en ik mag gaan dokken voor de schade

ach ja heb weer genoeg geklaag, moest het ff kwijt
groetjes devastator
p.s als iemand nog een patbordje heeft liggen "bestuurders kant" een beetje in de buurd van limburg laat me dan wat weten A.U.B
-
Hallo kenners,
Ik heb nu twee weken een renault clio 16v. Toen ik de auto ophaalde deed de centrale deurvergendeling het perfect. Sind een paar dagen gaat hij nog wel open met de afstandsbediening, maar niet meer dicht.....
Als ik op het knopje druk gaan wel de lampen knipperen (op alarm) en als ik daarna nog een keer druk wil die weer open springen (wat hij dan nog is)
Waar zou ik dit euvel kunnen zoeken?
Groeten,
jeroen
Ik heb nu twee weken een renault clio 16v. Toen ik de auto ophaalde deed de centrale deurvergendeling het perfect. Sind een paar dagen gaat hij nog wel open met de afstandsbediening, maar niet meer dicht.....
Als ik op het knopje druk gaan wel de lampen knipperen (op alarm) en als ik daarna nog een keer druk wil die weer open springen (wat hij dan nog is)
Groeten,
jeroen
-
- Contacteer:
doet hij het met je binnenbediening naast je aansteker wel goed?jeroenclio schreef:Hallo kenners,
Groeten,
jeroen
Ja, het kan zijn dat je slotje gewoon klemt. Mijn clio sloot de bijrijdersdeur niet goed, of hij ging af en toe niet open. Een goede poetsbeurt en dat euvel was voorbij.le mouton noir (sandy) schreef: doet hij het met je binnenbediening naast je aansteker wel goed?
-
Ik heb getest en de sloten knop naast de aansteker doet het wel
heb de batterijen al een keer vervangen. Zou het dan in het alarm zitten?

heb de batterijen al een keer vervangen. Zou het dan in het alarm zitten?