Wie o wie weet het antwoord (puur uit nieuwsgierigheid
Heb nu ff geen digicam bij de hand anders had ik een foto kunnen posten. Zal kijken of dat (indien iemand dat wil) vanavond zal lukken
tnx
dan zal ik wel de 75pk versie hebbenelmotheelk (Eric) schreef:Er zijn van jou type inderdaad een 1.4 8v (75pk) en een 1.4 16v (vanaf 2000, 98pk). Daar zit hem het verschil in denk ik.
Ja goed, maar twee auto's met ongeveer dezelfde motor (beide 1,4 16v) enz. die zullen elkaar nooit ver ontlopen, misschien heeft die golf wel meer koppel of een andere versnellings bak overbrenging. Als je al langzaam weg kunt rijden van hem, dat is al een heel verschil! Om iemand te kunnen verpletteren heb je echt al vet veel meer power nodig!!Christiaan_007 schreef:heb geenidee hij heeft een golf 4 1.4 16v misschien ligt het dan daaraan maar ik neem wel langzaam afstand maar niet veel.
Heej kijk ik heb er ook zo eentjeChristiaan_007 schreef:Ik heb een renault clio uit februari 2001 met een 1.4 16v ludo versie. Nou schijnt het dat ik 98 pk heb maar ik ben even snel als een vriend van me die heeft ong 85 pk maar we zijn ongeveer even snel. is toch best raar met ong 15 pk verschil ?
hm ok Maar er is dus wel een tijd geweest dat ze een 1.4 en een 1.4 16v verkochten?dennisvr schreef:Ludo zegt alleen iets over de uitvoering kwa interrieur volgens mij.
Dus mistlampen voor, elektrische ramen etc.
mijn ouders hebben een 1.2 8v Ludo en toen was ook de 1.2 16v gewoon verkrijgbaaryilias schreef:hm ok Maar er is dus wel een tijd geweest dat ze een 1.4 en een 1.4 16v verkochten?dennisvr schreef:Ludo zegt alleen iets over de uitvoering kwa interrieur volgens mij.
shitdennisvr schreef:mijn ouders hebben een 1.2 8v Ludo en toen was ook de 1.2 16v gewoon verkrijgbaaryilias schreef:hm ok Maar er is dus wel een tijd geweest dat ze een 1.4 en een 1.4 16v verkochten?dennisvr schreef:Ludo zegt alleen iets over de uitvoering kwa interrieur volgens mij.