Meteen maar ff een eerste snel vraagje:
~Haas~ schreef:dames en heren, dringend vraagje!!!
hoe haal ik bij een laguna I de ontvanger van de CV uit het dakconsole? Plaatje van een werkplaatshandboek zou helemaal uber zijn

~Haas~ schreef:dames en heren, dringend vraagje!!!
hoe haal ik bij een laguna I de ontvanger van de CV uit het dakconsole? Plaatje van een werkplaatshandboek zou helemaal uber zijn
jup die grijzeGabri schreef:ja die ja, maar wil dus even weten wat zo'n ding ongeveer moet kosten![]()
die zat toch op die stationbak toch
Haas schreef:hmz...goed. Net dus bij mijn oom geweest.
Stand van zaken:
CV doet t niet met AB, wel met knop binnenin.
Nieuwe/andere werkende AB en ontvanger erin geplugd van een Clio16V (andere opzet, maar goed), werkte ook niet.
Blijft voor mij kabelbreuk of een kaduke stekker over oid, maar iemand misschien t elec schema van een Laguna I (Was mijn multimeter vergeten..lekker handig)? Beterft een 1.8 8 klepper alize van 96.
Of kan t zijn dat de ontvanger van een laguna en clio wezenlijk afwijken? Naar mijn idee ist alleen de vorm, maar goed.
rico1047 schreef:zit nog een decoder achter je kan niet zommaar de plips omwisselen
en je moet de sleutels inleren met de xr-25
Haas schreef:hoezo moet ik die sleutel inleren dan? Ik heb er een andere ontvanger met bijpassende sleutel opgezet.
goed...nog steeds niet opgelost. Ben er vandaag nog ff mee aant kloten geweest. Andere zender en ontvanger erop, werkt nog niet, waars door de code van de sleutel. Kennen ze dat bij de dealers zo omproggen dat t wel gaat werken of moet ik een heel andere regelkast hebben..Haas schreef:weet iemand of de cv van een laguna I ph I net zo geregeld is als bij een safrane? Dus met bovenin de hemel de ontvanger, maar dan nog los ergens de regeling? Heb die van de laguna en een clio16V ff naast elkaar gelegd en zie bij nader inzien toch redelijk wat verschillende componentjes....