aansteker geval.....

Alles wat te maken heeft met plaatwerkerij en het interieur
Plaats reactie
The Butcher

ik heb een vraagje ik heb een clio 1 fase 3 en nu wil ik wat schakelaartjes inbouwe op de plek waar de aansteker zit..... Nu zit die aansteker zeg maar in dat plaatje gebouwd samen met de centrale deurvergrendeling......

Weet iemand toevallig of er zn plaatje te krijgen is zonder aansteker en knop voor de centrale deurvergrendeling?? oftwel een vlak plaatje die je dr wel gewoon in kan klikken

Groeten peter
-PAZ-
Über-Spammer

denk dat je beste gewoon effe informeert bij de plaatselijke dealer, als er een plaat je te krijgen is dan kunnen ze het gelijk voor je bestellen in de juiste kleur
The Butcher

ja ik denk dat ik dat maar ff doet...... (Y)
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

anders op de sloop ofzo even zo'n tweede console halen (hele plastic geval) en zelf aan de slag gaan..lekker knutselen dan is er wel wat van te maken hoor ;)
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Paul1916v schreef:anders op de sloop ofzo even zo'n tweede console halen (hele plastic geval) en zelf aan de slag gaan..lekker knutselen dan is er wel wat van te maken hoor ;)
Zal morgen even een foto maken van het knutselwerk van paul :wink: Zit ondertussen weer in mijn auto. :P

Gr.Frits
The Butcher

ja het word inderdaad zelf ff een beetje knutselen..... Dus kom maar op met die foto's want ken nog wel ff wat "ingeving" gebruiken :lol:

en als iemand nog tips heeft .... altijd welkom :worship:
Plaats reactie