Chris schreef:Bas heeft hem toch kaal gehaald? Wat voor gast rijdt er nu mee?
Klopt. Dat zegt ik
Ik weet niet wie er nu mee rijdt, een kennis van Bas in ieder geval. Ik heb hem nog wel eens door mijn straat zien ( en horen ) bléren....
Ik zag vanmiddag een blauwe 5 op een parkeerterreintje staan in Heerenveen, volgens mij die met dat 16 klepper blok erin. En ook nog op datzelfde parkeerterreintje een zilvere Megane Coupe Sport.
Afglopen zaterdagnacht/zondagochtend +/- 00:00 in de Maastunnel Rotterdam richting Zuidplein een blauwe R5 GTT. Zo te zien zonder RTC-kenmerken. Kenteken vergeten .
Samen gebruld door de tunnel.....
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Een clio16v, met een raamband stikker met de tekst Clio 16v Syndroom.
Toen even later op de pleinweg (rotterdam) een 5 GTT blue sport, nette auto stond te ver achter me om te zien of er RTC kenmerken op zaten. Van een afstand zag hij er erg strak uit.
een wit 5 deurs 5je bij de rotonde van het NS station in Culemborg.
tis dat er een mercedes tussenzat, dus heb het niet volledig kunnen zien, maar volgensmij was het macmouse.
Vanmiddag rond 16u een Renault 5 Alpine (geloof ik), blauw kenteken JS-99-nogwat op de A9 bij Amsterdam.
Vanmiddag rond 16.15 een Renault 19-16v Cabrio Phase2, bordeaux rood, met 2 renault-tuning club nummerplaat-houders kenteken FX-LB-75, op de A1 richting Almere
Niels Takken schreef:Vanmiddag rond 16u een Renault 5 Alpine (geloof ik), blauw kenteken JS-99-nogwat op de A9 bij Amsterdam.
Vanmiddag rond 16.15 een Renault 19-16v Cabrio Phase2, bordeaux rood, met 2 renault-tuning club nummerplaat-houders kenteken FX-LB-75, op de A1 richting Almere
Bram schreef:Gisteren tussen Driehuis en Santpoort Noord in een Clio 16V. Blauw met Superturismo's zo te zien. Misschien Sanderrr? D8 alleen wel te zien dattie wat verlaagd was .
Ik reed zelf in een grijze Charade...
Dat zou ik best geweest kunnen zijn, ben daar volgens mij wel langs gekomen en voorkant is idd verlaagd.
Van het weekend ook een mooie Clio gespot op de Valkenburgerweg in Schin op Geul, heb hem wel eens langs zien komen op het forum. Uiteraard een rtc'er.
Paul1916v schreef:Vandaag in Nijmegen rond een uur of 5..
De auto van Haas voor zn Crib geparkeerd
yeps...ze stond er al de hele dag. Gunstig man, carpoolen
Vanmorgen op de hatertseweg in nijmegen: zwarte clio 16V ph I, 15"Aez velgen, verlaagd, RTC sticker op de achterruit, sebring einddempertje. Reed rechtsaf richting de goffert. Kenteken SX-TT-??
@ Chris, toch grappig dat we die 5 nog zo vaak tegenkomen in oudewater e.o....
Ik heb em denk ik bijna 4 jaar geleden aan hem verkocht, en rijd nu nog steeds rond, stond toen pas 142000 km op
vanochtend rond 9:00 in breda op de singel, een zwarte clio16v, kenteken begint met fx
een clio williams bij station breda cs rond 17:15
tenslotte een renault 1916v met rtc-kenmerken bij de albert heijn achter het station.