Waarheen met de gastankdop met een andere achterbumper
-
Ja de vraag staat er eigenlijk al, we hebben een andere bumper erop gezet maar we weten geen oplossing waar de tankdop van het gas heen moet, hoe hebben jullie dat gedaan??
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
gewoon op dezelfde plaats 

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
in de kofferbak
dus met achterklep open gaan tanken 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
bij een Renault zit het kenteken bijna altijd op de kofferklep 

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
-
- Über-Spammer
achterzijraampjes van blik (laten) maken en daar tankdop in plaatsen, netzoals bij de dtm 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
[img]http://renault5baccara.nl/Diversen/vulopening.jpg[/img]Menno schreef:bij veel renaults past ie in de opening van de benzine-vuller.
Prima oplossing

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-
Dat gaat bij mij niet passen naast de benzine dop.
Enigste oplossing is volgens mij de slang eerst weer naar binnen leggen, maar dan zit ik met de vuldop, die is erg breedt.
Weet iemand toevallig of je die koppeling meteen achter de vuldop, (is een schroefbout) of je die zo kan los draaien, naar mijn weten zit er bij de tank zelf nog een beveiliging, niet dat die leegloopt.
Hoop weer op spoedig antwoord, alvast mijn dank voor het mee denken.
Hoe krijg ik trouwens foto's geplaats hier, ik wou jullie een foto laten zien van de bumper, maar helaas.
Greetz
Enigste oplossing is volgens mij de slang eerst weer naar binnen leggen, maar dan zit ik met de vuldop, die is erg breedt.
Weet iemand toevallig of je die koppeling meteen achter de vuldop, (is een schroefbout) of je die zo kan los draaien, naar mijn weten zit er bij de tank zelf nog een beveiliging, niet dat die leegloopt.
Hoop weer op spoedig antwoord, alvast mijn dank voor het mee denken.
Hoe krijg ik trouwens foto's geplaats hier, ik wou jullie een foto laten zien van de bumper, maar helaas.
Greetz