afg vrijdag, vw passat stront gereden op de snelweg, hij zat te plakken achter een minder snelle clio en ging dr daarna rechts voorbij, dus ik kwam op voor de clio gemeenschap
gister, achter een bmw aan, daarbij zat ik ook zo op zijn bumper..
Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Eergisteren kon ik het niet laten. Torretje was warm. Bij de stoplicht stond naast me een Golf VR6. Stoplicht ging op groen...... Bye bye Golf
Gisteravond stond ik rustig voor het stoplicht te wachten op de N11. Komt er ineens een saxo naast me staan met 2 jonge kereltjes erin. Nadat de bestuurder zn saxo al meerdere malen in de toerenbegrenzing dat gejaagd werd het eindelijk groen.
Net op de terugweg van een (mini)meeting ff met Strijder gesport.
We stonden niet naast mekaar helaas, maar kon die williamert aardig op z'n bumper blijven . Wil nog wel een keertje een rematch als we allebei alleen zijn
Net op de A16 met mijn Clio RS ph1. Er kwam een 206 echter me hangen en die ging verdomde goed mee met de tussensprintjes. Dus maar even er achter hangen en ja hoor, een RC. (Ziet er op de dubbele uitlaat na net zo uit als ieder ander sportief 206 model!) Nog een tijdje er achter aan, maar door de drukte van het verkeer helaas geen mogleijkheid om hem echt te testen. Het was al wel duidelijk dat de verschillen minimiem waren.
net met de witte 5 tegen een mercedes ml die irritant was, zat met zijn xenon lampen bijna tegen de achterklep terwijl ik een vrachtwagen aan het inhalen was, toen ik remde zat die met zijn bolle mercedeskop bijna tegen zijn stuur
zon vijf remt hard
Luco/Alpine-racer schreef:net met de witte 5 tegen een mercedes ml die irritant was, zat met zijn xenon lampen bijna tegen de achterklep terwijl ik een vrachtwagen aan het inhalen was, toen ik remde zat die met zijn bolle mercedeskop bijna tegen zijn stuur
zon vijf remt hard
'k heb gister onderweg naar roosendaal ook nog ff gesport
met een alfa z is niet bij te houden met m'n clio
bij 170 kreeg ik een boze blik van m'n vriendin en moest ik
een beetje rustiger aan doen
[img]http://www.italiaspeed.com/2004/cars/au ... ed/001.jpg[/img]
('k heb ook nog een foto gemaakt, maar da's alleen de achterkant )