Geïmporteerde Clio 16v uit Frankrijk

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Marceld

Hallo, wie kan me vertellen hoeveel PK mijn Clio 16V uit Frankrijk heeft. Misschien wel hetzelfde als de Nederlandse, maar hij heeft origineel geen katalysator.... Wellicht heeft ie meer PK's???

Marcel
Haas
Car: Megane RS

het aantal pk's zal nauwelijks afhangen van een kat of niet. Hij zal wel van voor 93 zijn denk ik of niet?
Marceld

ja is van '91
Marceld

---- posts verwijderd door mod vanwege geen toevoegende waarde ----

Reden van verwijdering:
Je kunt alleen een avatar plaatsen bij je naam als je betalend lid van de RTC bent. Als dat zo is, worden alle posts van je geupdate, dus is het niet nodig nieuwe posts te maken om te zien of t werkt.
@Madmaus, prima hulp :)

gr ~Haas~
Go fast or stay last.
Madmaus

Volgens mij gaf renault op:

met kat 137 pk
zonder kat 140 pk

je kan alleen een foto hebben als je lid bent van de club (betalend lid)

En als hij merkbaar sneller is zal die misschien iets anders hebben gedaan? Chip?
Marceld

140 PK.... Vorige eigenaar vertelde me dat ie merkbaar sneller is dan andere 16v's. Misschien door een gevlakte cilinderkop??? Zal wel niet.
Go fast or stay last.
MarcoG
Contacteer:

Marceld schreef:140 PK.... Vorige eigenaar vertelde me dat ie merkbaar sneller is dan andere 16v's. Misschien door een gevlakte cilinderkop??? Zal wel niet.
Een gevlakte cilinderkop??? 't Is te hopen dat dat ding mooi vlak is bij elke motor.
Haas
Car: Megane RS

marco, klopt, maar alsie ietwat gevlakt is, is de CV hoger en zou dus kunnen resulteren in een ietwat verhoogd vermogen.
Plaats reactie