Ik ben sinds kort eigenaar van een Laguna uit 94, het is een 2.0 RXE
nu heb ik een raar geluid links voor als ik een drempel neem of op een klinkerweg rijd.
wat zou dat kunnen zijn? Stabilisator stang misschien of rubbertje??
En wie weet er wat van het vervangen van een distributie riem van deze auto. is dat makkelijk of moet ik daar echt 300 euro voor uittrekken bij de garage??
Groeten
Stuur trilt en linksvoor bij wiel trilt bij drempel
toen mijn toplager kapot was, trilde ie ook bij drempels. Maar vaker hoor je m gewoon bonken bij een kapot toplager.. Fuseekogel? stuurkogel?
fuseekogeltje kan ook nog...Laguna 2.0 RXE schreef:Ik ben sinds kort eigenaar van een Laguna uit 94, het is een 2.0 RXE
nu heb ik een raar geluid links voor als ik een drempel neem of op een klinkerweg rijd.
wat zou dat kunnen zijn? Stabilisator stang misschien of rubbertje??
En wie weet er wat van het vervangen van een distributie riem van deze auto. is dat makkelijk of moet ik daar echt 300 euro voor uittrekken bij de garage??
Groeten
distributie voor 300 is een koopje...

ik word er zoo moei van.
-
Distributieriem , multieriem en spanrollen worden mij voor inkoopsprijs min de personeels korting +100 vervangen .. en word gelijk ook even naar mijn stuurspeling gekeken...deal of niet? en dan nog wel zwart door een monteur van Renault.....

-
[quote="Laguna 2.0 RXE"]Distributieriem , multieriem en spanrollen worden mij voor inkoopsprijs min de personeels korting +100 vervangen .. en word gelijk ook even naar mijn stuurspeling gekeken...deal of niet? en dan nog wel zwart door een monteur van Renault.....
Trouwens weten we nu ook wat de speling is.. er zit speling in de stuurkolom , dus die word a.s maandag verholpen door een gebruikte van een demontage bedrijf van Renault er in te zetten.
Dan maar hopen dat het over is , en dan is ie op en top in orde

Trouwens weten we nu ook wat de speling is.. er zit speling in de stuurkolom , dus die word a.s maandag verholpen door een gebruikte van een demontage bedrijf van Renault er in te zetten.
Dan maar hopen dat het over is , en dan is ie op en top in orde

-
[Distributieriem , multieriem en spanrollen worden mij voor inkoopsprijs min de personeels korting +100 vervangen .. en word gelijk ook even naar mijn stuurspeling gekeken...deal of niet? en dan nog wel zwart door een monteur van Renault.....
Dan maar hopen dat het over is , en dan is ie op en top in orde :worship
En het is over.. geen trillingen meer , alles loopt soepel... nu nog eens een leuke spoiler op de achterklep.. zal maar eens kijken bij een demontage bedrijf.

Dan maar hopen dat het over is , en dan is ie op en top in orde :worship
En het is over.. geen trillingen meer , alles loopt soepel... nu nog eens een leuke spoiler op de achterklep.. zal maar eens kijken bij een demontage bedrijf.