En wat kosten deze nieuw?
Kreeg ze net aangeboden voor 350 euro,2e hands

Groetjes laura!
Alle Morette's van tussen 90 en 96 passen. tussen 96en 98 niet (fase 3)Cane corso schreef:Hallo, wie kan mij vertellen wat iemand nog kan vragen voor 2e hands morettes voor mijn Clio1 uit 92
Reken het verschil eens terug naar guldens. Dan kies ik toch voor tweedehands, hoor.Luco/Alpine-racer schreef:vragen mag altijd, en het is maar net wat iemand er voor over heeft toch![]()
maar als ze 409 euro nieuw kosten scheelt het niet meer zoveel
Tussen de 409 en 459 nieuw.Luco/Alpine-racer schreef:maar als ze 409 euro nieuw kosten scheelt het niet meer zoveel
Ik vind dit anders dan een te koop topic. hier wordt onze mening toch gevraagd.antoine schreef:Daarom kan je dus niet op de tekoop topic reageren.
Ik ook, dus daarom heb ik er best wel wat voor over. Had ze ook al op m'n vorige wagen en met een beetje mazzel zijn ze ook verkrijgbaar voor m'n volgende wagen.Luco/Alpine-racer schreef:vind morettes trouwens wel mooi op sommige auto's
Apart noem je die??LotuzClioWilliams schreef:Als je trouwens aparte koplampen
Maar als je Laura's Clio ziet, dan begrijp je dat het verre van standaard moet worden.Luco/Alpine-racer schreef:standaard met niet teveel poespas vind ik toch het mooiste
een vijfje of een clio dan he