Reactietopic Meetings
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Dit is een algemeen topic om je vragen richting de meetingcoördinator of over de meetingkalender te stellen
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
De meetingkalender zal ook in de nieuwsbrief komen te staan.
Eventuele vragen of opmerkingen kun je hier aan me stellen of je kan me een PM sturen.
Groetjes Ronald
Eventuele vragen of opmerkingen kun je hier aan me stellen of je kan me een PM sturen.
Groetjes Ronald
-
- Contacteer:
Ik zie idd staan dat de RTC niet meer met een stand op speed in Rosmalen staat. Waarom is dit als ik vragen mag?
-
- Contacteer:
Die edit was wel exact gelijk ronnie 

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
De RTC is uitgeloot dit jaar voor Speed..
300 aanmeldingen van clubs..100 plaatsen...
300 aanmeldingen van clubs..100 plaatsen...
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Hmm wat een onzin, denk dat er toch wel leuke modelletjes hier op het forum staan die Stand waardig zijn
Dan wordt het toch tijd dat ze het maar eens uitbreiden.
Alleen de RMC club staat er, en dan krijg je 9 opel clubs (ik heb niks tegen opel) maar iets betere verdeling was leuker geweest.
Edit: alweer tekst aan moeten passen

Dan wordt het toch tijd dat ze het maar eens uitbreiden.
Alleen de RMC club staat er, en dan krijg je 9 opel clubs (ik heb niks tegen opel) maar iets betere verdeling was leuker geweest.
Edit: alweer tekst aan moeten passen

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
dat heb je als er 1001 kleine vrienden clubs komen. 
en dan zijn ze bij speed zo dom, om ook de aandachttrekkers, zeg maar de grotere clubs, in de loting te flikkeren.

en dan zijn ze bij speed zo dom, om ook de aandachttrekkers, zeg maar de grotere clubs, in de loting te flikkeren.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
-
- Contacteer:
Zonde, had eigenlijk wel weer zin in een campeerweekendje
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
AutoMaxx(Hoolie)-Ad schreef:Zonde, had eigenlijk wel weer zin in een campeerweekendje

Project: GTT Blue Sport
-
- Moderator
- Car: MB
Eerlijk is eerlijk, ik vond RTC afgelopen jaar geen aandachtstrekker. Jaar daar voor met die trussen vond ik beter. Al hebben we wel staan kloten in de regen om die overeind te krijgenErik Olijnsma schreef:dat heb je als er 1001 kleine vrienden clubs komen.
Full Speed is de grondlegger van het RTC Camp.... dit waren de vetste weekenden! Jammer, tis niet andersTom schreef:Eerlijk is eerlijk, ik vond RTC afgelopen jaar geen aandachtstrekker. Jaar daar voor met die trussen vond ik beter. Al hebben we wel staan kloten in de regen om die overeind te krijgenErik Olijnsma schreef:dat heb je als er 1001 kleine vrienden clubs komen.
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Moderator
- Car: MB
ik heb twee jaar gekampeerd op speed en moet zeggen dat het zeker tof was (met name 2003-2004 was super vind ik, ook op automax), maar van de andere kant vind ik ook dat een club als RTC een evenement als speed niet per definitie nodig heeft en dat je daar veelal ander publiek tegen komt. Een ring-weekend of een weekend zoals afgelopen jaar in de ardennen vind ik zelf leuker en heeft ook de voordelen van kamperen........
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Op 29 mei is er weer een BW van de CRS. Mogen we daar als RTC-leden ook aan mee doen?
Is het mogelijk om zoiets ook weer op de kalender te zetten? Ik wil ook best meehelpen met het opzetten ervan.
Een Ringweekend lijkt me ook wel gaaf!Tom schreef:Een ring-weekend of een weekend zoals afgelopen jaar in de ardennen vind ik zelf leuker en heeft ook de voordelen van kamperen........

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-
Zal het er met t bestuur over hebben
Ow je was er niet bij in de ardennen ?-Ray- schreef:Full Speed is de grondlegger van het RTC Camp.... dit waren de vetste weekenden! Jammer, tis niet andersTom schreef:Eerlijk is eerlijk, ik vond RTC afgelopen jaar geen aandachtstrekker. Jaar daar voor met die trussen vond ik beter. Al hebben we wel staan kloten in de regen om die overeind te krijgenErik Olijnsma schreef:dat heb je als er 1001 kleine vrienden clubs komen.

Een ringweekend is supergaaf!
Maar als iemand een datum prikt en 't kan organiseren, een datum is altijd wel te vinden!! Als bestuur zullen we waar gevraagd ondersteunen, alleen denk ik dat de meesten van het bestuur er ook niet aan toe komen die organisatie ook op zich te nemen, dus ga maar los !

Pardon?Tom schreef: Eerlijk is eerlijk, ik vond RTC afgelopen jaar geen aandachtstrekker. Jaar daar voor met die trussen vond ik beter. Al hebben we wel staan kloten in de regen om die overeind te krijgen
Was een van de beste stands, clio V6, oranje cabrio, gtt van MB!, die 19 van die maat van m, laguna turbo, en nog meer nette auto's. We hebben echt wel veel bekijks gehad afgelopen jaar!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Martijn *Baccara* schreef:Op 29 mei is er weer een BW van de CRS. Mogen we daar als RTC-leden ook aan mee doen?

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ronald? Of kan ik het beter bij CRS navragen?Martijn *Baccara* schreef:Op 29 mei is er weer een BW van de CRS. Mogen we daar als RTC-leden ook aan mee doen?

-
Heb een mail gestuurd richting de CRS, ff afwachten dus.Martijn *Baccara* schreef:Ronald? Of kan ik het beter bij CRS navragen?Martijn *Baccara* schreef:Op 29 mei is er weer een BW van de CRS. Mogen we daar als RTC-leden ook aan mee doen?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik wacht.
Vergis ik me, of stond hier net nog een aantal andere postings.....?

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
dat idee krijg ik ookMartijn *Baccara* schreef:Ik wacht.![]()

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Nog 4 dagen.... Al nieuws?ronaldsandy schreef:Heb een mail gestuurd richting de CRS, ff afwachten dus.Martijn *Baccara* schreef:Ronald? Of kan ik het beter bij CRS navragen?Martijn *Baccara* schreef:Op 29 mei is er weer een BW van de CRS. Mogen we daar als RTC-leden ook aan mee doen?

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
je mag meedoenMartijn *Baccara* schreef:Nog 4 dagen.... Al nieuws?ronaldsandy schreef:Heb een mail gestuurd richting de CRS, ff afwachten dus.Martijn *Baccara* schreef:Ronald? Of kan ik het beter bij CRS navragen?Martijn *Baccara* schreef:Op 29 mei is er weer een BW van de CRS. Mogen we daar als RTC-leden ook aan mee doen?
meer info volgt.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Helaas, te laat gezien.
Ik vraag het nu maar vast: mag ik ook meedoen aan de volgende, in Apeldoorn?
Ik vraag het nu maar vast: mag ik ook meedoen aan de volgende, in Apeldoorn?

morguh, is er eigenlijk al wat meer bekend over die tour rit in zeeland?? 

Heerlijk weer een franse auto
-
- Contacteer:
Tourrit in Zeeland?!?!?/
Als er 1 is wil ik zeker weten wel mee
groetjes rene
Als er 1 is wil ik zeker weten wel mee
groetjes rene
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Nee. gronau is met de pinksteren volgens mij. En kreuztagen is later.Ronnie Detmers schreef:Vraagje over de nieuwe meetingagenda: Kreutztage is dat hetzelfde als gronau??
Edit: Geleend bij de buren
Laatst gewijzigd door Gerald op do 2 feb 2006 20:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Project: GTT Blue Sport